piezze schreef:in mijn omgeving zijn meer de slofteugels en pessoa's de trend, stang en trens zie ik hier alleen maar als ze richting de Z gaan, ik neem aan dat die paarden dan geen 5 jaar meer zijn. Hier op bokt zijn volgens mij de "setjes" erg in. Bling Bling is volgens mij alweer uit, in het normale leven in ieder geval wel. Ik lach me rot als bruin tuig echt weer in komt. Ik heb nog wel wat van die 20 jaar oude troep hier liggen, doe ik lekker goedkoop mee aan de nieuwe trend. Zo'n hoofdstel met super dunne riempjes en een mega lage neurriem, en zo'n poepbruinzadel met zweetbladen over je paard zijn schouders ongeveer met suede kniestukken(hahaha, zie je geen kip meer mee en onverslijtbaar). Wat nog ergens stond over de inwerking van zo'n mexicaans hoofdstel, daar ben ik wel benieuwd naar. Ik vind zo'n hoofdstel niet mooi staan maar dat is mijn mening.
Haha, die heb ik er ook nog liggen dat zadel en dat hoofdstel, als je iets maar lang genoeg bewaard, wordt het vanzelf weer in
Ik heb ook nog een oud tuig voor een shetlander van zoveel jaren geleden, zelfs al met bling bling