Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook een GPS III, geloof ook een 17,5 boom en verlengde wrongen. Nu alleen nog ff wachten
 Ook een GPS III, geloof ook een 17,5 boom en verlengde wrongen. Nu alleen nog ff wachten  

presto schreef:Nou eindelijk kan ik ook wat leuks vertellen!!!! Ik heb vandaag mijn zadel opgehaald!! Hij ligt echt super goed op mijn paard alleen ik moet erg aan de zit wennen.... Het zal allemaal wel goed komen hoor maar het is echt wel even anders dan mijn kn zadel. Het zadel is erg mooi afgewerkt en ziet er gewoon super uit verder. Ben echt tevreden na al die tijd wachten. Het zadel is ongeveer gelijk aan het zadel van precious20. Bevalt het je nogsteeds??
 Ik ben nog altijd tevreden van mijn zadel! Maar ik ben ook nog altijd aan het wennen aan de zit! Er zijn dagen bij dat ik onmiddellijk goed zit in het zadel en dan zijn er ook weer dagen dat ik mijn draai maar niet vind... Maarja, dat is een kwestie van wennen. Het belangrijkste is dat het zadel goed past op mijn paard. Het enige vervelende is dat mijn paard nog iets te dik is (hij is wel al flink afgevallen
  Ik ben nog altijd tevreden van mijn zadel! Maar ik ben ook nog altijd aan het wennen aan de zit! Er zijn dagen bij dat ik onmiddellijk goed zit in het zadel en dan zijn er ook weer dagen dat ik mijn draai maar niet vind... Maarja, dat is een kwestie van wennen. Het belangrijkste is dat het zadel goed past op mijn paard. Het enige vervelende is dat mijn paard nog iets te dik is (hij is wel al flink afgevallen  ) want in galop schuift het zadel nog iets naar voren. Maar dat is echt aan zijn dikke buik te wijten. Je ziet de singel na enkele galoppassen naar voren schuiven en natuurlijk trekt dat het zadel mee.
 ) want in galop schuift het zadel nog iets naar voren. Maar dat is echt aan zijn dikke buik te wijten. Je ziet de singel na enkele galoppassen naar voren schuiven en natuurlijk trekt dat het zadel mee.                                                         

presto schreef:Ja ik vind het ook erg fijn dat dit zadel goed past op mijn paard, daar doe je het voor natuurlijk.... Precious20 wel vervelend dat je nogsteeds moet wennen aan de zit. Ik dacht met een weekje is dat wel over maar het kan dus ook langer duren lees ik nu. Ik heb alleen dat het sjabrak naar achter schuift, wel irritant maar het komt vast doordat alles nog nieuw en stijf is. Nou we houden jullie op de hoogte en allemaal veel plezier met de nieuwe aanwinsten....

. maar omdat ik al zolang wacht is mijn zadel wel al begin januari klaar
 . maar omdat ik al zolang wacht is mijn zadel wel al begin januari klaar  . Bevallen jullie zadels nog steeds goed??
 . Bevallen jullie zadels nog steeds goed??                                                         

.
 .