Naam bit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: Naam bit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 14:01

Ik hou het wel bij bitloos zonder hefboomwerking of iets

love__oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:00

Zo die bitten in de link he. Als je met zn bit je paard in toom moet houden dan vraag ik me af wat voor plezier je er dan nog aan hebt. En zeker wat voor plezier je paard er dan nog aan heeft. Als je je paard niet eens op een 'normaal' bit kan rijden dan schort er toch wat aan je rijmanieren of aan de scholing van je paard. Of dat dan aan het paard zelf ligt of aan de manier van hoe het beleerd is vraag ik me dan af...

Sas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:41

wat mensen niet allemaal kunnen verzinnnen zeg hoeveel denken ze dat er wel niet in de mond van een paard past zeg en dan nog strak dichtbinden met dubbele neusriem ook ik heb er geen woorden voor zo gruwelijk en dan kan iemand wel zeggen het bit is zoo scherp als de hand van de ruiter maar zelfs als je maar aleen normaal stuurt met dit bit bvb ziet het er al erg peinlijk uit
Afbeelding

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 09:31

arme beesten...
hoe hard of zacht de ruiterhand ook is, alleen adem halen is al een crime met veel van die bitten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 11:11

Sas_Mon schreef:
wat mensen niet allemaal kunnen verzinnnen zeg hoeveel denken ze dat er wel niet in de mond van een paard past zeg en dan nog strak dichtbinden met dubbele neusriem ook ik heb er geen woorden voor zo gruwelijk en dan kan iemand wel zeggen het bit is zoo scherp als de hand van de ruiter maar zelfs als je maar aleen normaal stuurt met dit bit bvb ziet het er al erg peinlijk uit
http://www.hippos.fi/hippos/raviurheilu ... italy1.jpg

Dit is een van de bitten die in de drafsport gebruikt worden, ze zijn in Nederland verboden...