Yamcha schreef:Ja dat zou zeker rot zijn. Maar wel wijs dat je ernaar laat kijken imo. Vind gevoeligheid op de rug toch altijd wel een veeg teken... een goede zadelmaker moet dat toch wel kunnen zien lijkt me of het nou western of engels is...
dat denk ik ook, knellen is knellen, en hij kan ook van mijn ingereden western de boommaat wel meten lijkt me. als het niet goed genoeg is, kan het helaas denk ik niet aangepast worden, het is een origineel zadel met houten boom, daar ga je niet in zitten bikken natuurlijk. maar oh wat zou ik dát erg vinden... ben altijd zo blij geweest met dat zadel...
hier een oude foto, Faram was hier vier jaar en net onder het zadel... hij vond dit zadel altijd al het fijnste, en dat is nog steeds zo. ik kan me alleen maar vóórstellen hoe fijn hij zijn maatwerk zadeltje wel niet zal vinden! en stiekum hoop ik dat het westernzadel gewoon goed is, dat het ergens anders aan lag, de pad ofzo...

@ kaatje, mijn zadel is op z'n snelst eind deze week klaar, dus dan kan ik het volgende week wel in huis hebben en fotootjes maken denk ik!