[WN] In het kader van even iedereen wakker schudden ...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re: In het kader van even iedereen wakker schudden ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:50

Ik ben het helemaal met je eens hoor DD, maar kreeg de indruk dat je gesprekspartner van de gelegenheid gebruik maakte om zichzelf en zijn/haar product in de picture te kletsen...

Maar je hebt weer een 'kunstwerk' gevonden hoor! JEUTJE wat een kleurig geheel! Maar eh..boomloos? Da's interessant natuurlijk.. blijkbaar kan het dus wel met normale fenders...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:54

Francis schreef:
Ik ben het helemaal met je eens hoor DD, maar kreeg de indruk dat je gesprekspartner van de gelegenheid gebruik maakte om zichzelf en zijn/haar product in de picture te kletsen...

Poeh, toch nog even een laatste zegje Rolleyes

Dat is altijd de reden dat ik de discussie met iemand aan ga, want discussie zoeken is de beste manier om je product te verkopen natuurlijk Haha! ROFL ROFL
Op dit forum moet er altijd íets achter worden gezocht Knipoog Erg erg erg jammer vind ik dat.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 21:02

Hé nog een "Heintje" Clown

@Francis: ik vond het ook een interessant iets, dus ik heb de verkoper gevraagd hoe dat zit. Zadel is overigens niet door de minste ruiter ontworpen, nl Debra Sibley die vroeger haar naam dus aan een type BM verbonden heeft (het model wat ik nu heb).

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:23

wat een zadel , vind het wel grappig zou hem alleen niet op me paard leggen

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:25

Hoe klein is dat zadeltje DD??? LIjkt me leuk voor mijn kids Knipoog

O ik zie het al 13" haha leuk maatje voor mijn jongens... alleen hartjes zullen ze niet zo leuk vinden Knipoog past wel mooi bij mijn hartjesbit Haha!

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:29

crazycactus schreef:
Hoe klein is dat zadeltje DD??? LIjkt me leuk voor mijn kids Knipoog

O ik zie het al 13" haha leuk maatje voor mijn jongens... alleen hartjes zullen ze niet zo leuk vinden Knipoog past wel mooi bij mijn hartjesbit Haha!

Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:30

CC, dan moet je es naar d'r site gaan.. staan ook 'stoerdere' modellen.
Ik vind 't wel wat lijken. Op haar site staan ook testemonials van racers die het beter vinden dan de BM... vooral dat 'klem' zitten wat je met de BM snel hebt zou je met deze niet hebben. Zou ze alleen ook een wat meer WP-model moeten maken.. texas star en kruis vind ik nou niet echt wat...

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:36

Moderatoropmerking:
Posts verwijderd. Het is niet de bedoeling om alleen links van andere sites te plaatsen
Laatst bijgewerkt door Vera op 17-06-07 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:31

meissie, dat is een soort heel kaal zadel; een soort mclellan met knop.
Dit staat er ook nog aan te komen:
Dit wordt een volledig uitgekleed zadel: alleen met het allernodigste. Subtiel kleurtje hè?
Afbeelding

en wat dacht je van deze? Hier wacht ik nu op!
Deze zadels hebben dus wel een soort boom maar zijn flexibel, en zijn op een hele nieuwe manier geconstrueert
Het zijn nu barrelracers, maar ze kunnen ook veel conventioneler gemaakt worden.
Afbeelding

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:33

Er gaat toch eigenlijk niets boven het douche-gordijn-zadel van DD

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 22:35

@Aafke: waarom worden ze dan aan de man gebracht als zijnde boommloos ??
Flexibele bomen bestaan tenslotte al langer, dat wiel hoeven ze niet meer opnieuw uit te vinden Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:38

Wilde ik dus ook net zeggen... ze heten 'boomloos'
En ik wil graag weten hoe het aansingelpunt is. Want zo te zien gaat dat recht omhoog richting pommel en heeft het dus het zelfde euvel als veel andere boomloze merken, puntbelasting op de plek waar de singel'band' over de rug gaat.
Ga je dat zadel ook uit elkaar halen Aafke?

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:56

Heb je het over de midway-shop-site? Daar staan ze als Flex, en het is een heel nieuwe constructie, de Equi-flex van Steel en de daarop geïnspireerde bomen zijn alleen maar bomen, bij dit zade'l is de hele construtie van het hele zadel die meewerkt, het is iets heel nieuws, maar we gan off-topic, anders starten we een nieuw topic.
Het shellzadel is wel boomloos, en ook in schokkende kleurtjes te verkrijgen.
Nog een bijdrage. maar ik vind dit nog niet de beroertste
Afbeelding

Oh, en wij: Willem en ik, zijn niet zo onder de indruk van de flex-zadels die we tot nog toe gezien hebben (dus het wiel moet tòch nog eens uitgevonden worden): vaak gebroken terwijl ze nog vrij nieuw zijn, en zó flexibel dat ik ze met één arm kan verbuigen.

Toen we een tijdje geleden dat topic over boomloos hadden zijn we eens echt rond gaan kijken, en willem heeft met zijn collega's in Amerika gepraat toen hij daar was, en toen zijn we aan dat shell-zadel, en flexzadel gekomen, en van constructie en ervaring van zadelmakers leek ons dat wel een aanvulling waarmee sommige mensen blij zouden kunnen zijn. Zo is het eigenlijk ontstaan dat we die nu aanbieden: het is een Bokt-gevolg.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:58

Francis: nee! Maar wel zelf uitproberen en zwaar testen! en uitlenen zodat andere mensen ook ervaring ermee op kunnen doen.
Ik ben er zelf ook erg benieuwd naar.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:13

idd off topic maar hier hadden we't al eerder over... de opbouw blijft geheimzinnig en waarom is't zo nieuw... ik wil dan graag weten hóe het is opgebouwd.
En Flex... volgens mij is de Equiflex van Continental toch een zeer beproefd concept... als zware mannen daar 3 weekse ruw terreintochten mee kunnen rijden zonder centje pijn voor ruiter en paard en niet één maar meerdere van dat soort ritten per jaar, dan zal 't toch niet zo heel beroerd zijn...

Overigens hadden we't over de boomloze zadels van Debra Sibley, de Ultra Light (jouw 'zebra zadel' staat daar ook op),
Ik weet niet wat jullie voor zadel hebben.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:22

De Ultra-light is het Flex=model dat Debra Sibley en Brett Hadlock samen ontwikkeld hebben. De constructie is een gepatenteerde constructie.
Ik heb een paar maand geleden nog een continental-flex in de hand gehad waar drie maand opgereden was, die ik met één arm in kon buigen ,en die bij de vork gebroken was: dat zag je duidelijk . En het zijn geen goedkope zadels!
Daar trek ik de conclusie uit dat ik daar niet drie weken mee de rimboe in zou willen. Maar dat mag iedereen voor zichzelf beslissen? ik vertel je alleen maar hoe ik aan die conclusie kom.

Dat zebra zadel is idd een Debra Sibley/Brett Hadlock zadel.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:25

ja, snap dat die constructie gepatenteerd is, maar wat ís die constructie dan... als ik bij elk ander merk zadel kijk staat er uitleg hoe zo'n zadel in elkaar zit maar bij dit zadel kan ik echt níks over de opbouw, het hoe en wat en waarom van het zadel vinden... alleen maar 'dit is het beste ooit'... en dan wil ik dus weten, WAT is dan het beste....

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:28

Hè,hè,hè Extreme duivel

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:14

DubbelDun schreef:
Francis schreef:
Maar mogen we nu weer on topic alsjeblieft.. 't ging hier om gekke, rare, opvallende zadels.. dit begint weer erg een reclame-spotje te worden.
Je hebt gelijk, dit een-tweetje heeft lang genoeg geduurd.

Hier dan maar weer een kleurig verschijnseltje. Overigens zou deze nog boomloos zijn ook Haha!

Afbeelding

Helaas weer geen round skirt, maar zo te zien wel een 'diepe' zit! Haha!
En dan gecombineerd met dat Mexico- zadel , die met dat minitafelschijfje op de knop: geweldig! Cool
Nu nog een paard die niet teveel opgooit in draf; anders gaat mijn tequila over de rand, tacochippies door de lucht en dipsaus op mijn broek. ROFL

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:23

maar zo'n zadel hoort dan ook op een paso dinges paard.. dat zijn toch van die 'smooth' walkers... dat gaat wel goed met je guacamole of halapeño-dip... Haha!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:30

Die eerste vond ik wel grappig, maar niet echt geschikt voor in het openbaar. Dan moet je er trouwens wel voor zorgen dat je kleren niet vloeken met je zadel. maar die adelaar vind ik spuglelijk, maar ik vind zoiezo dat de amerikanen soms iets de ver doordraven met het overal opzetten van hun vlag en wapen.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:41

Francis schreef:
maar zo'n zadel hoort dan ook op een paso dinges paard.. dat zijn toch van die 'smooth' walkers... dat gaat wel goed met je guacamole of halapeño-dip... Haha!

ff kijken of mijn Fjord ook kan paso dingesen, hoor! Clown
Iig offie de drankjes kan mixen! Wat hoort daarbij? Tequila en nog wat vloeibaars?
Wacht ff : is die zadelknop niet gewoon om diverse flesjes voor de mix neer te zetten en dat het paard het alvast door elkaar husselt? ROFL

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 01:01

liedje89 schreef:
maar die adelaar vind ik spuglelijk, maar ik vind zoiezo dat de amerikanen soms iets de ver doordraven met het overal opzetten van hun vlag en wapen.

Volgens mij zeg je iets pijnlijks nu.
Eeeh.. Aafke?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 01:02

Je zou er in ieder geval een heel behoorlijke minibar in kwijt kunnen! Vingers aflikken

Uh.. liedje.. die adelaar is door Aafke hier op Bokt gemaakt.. echte hollandse meid! Haha! Gewoon, als leuke knutsel overigens... en hoewel ik em nog niet in de buurt van m'n paard zou willen hebben vind ik em méga knap gemaakt.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:53

Is het nou eens klaar met dat gezeur over onze mascotte? Stoom uit je oren
Daar mogen sowieso alleen mensen met gevoel voor humor naar kijken! Clown

En wèl het meest gefotografeerde object van de Equitana!
Afbeelding

En wie heeft dat ding eigenlijk op dit topic gezet? Als ik dìe nog eens tegenkom... Hamer Schijnheilig