Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francis schreef:Ik ben het helemaal met je eens hoor DD, maar kreeg de indruk dat je gesprekspartner van de gelegenheid gebruik maakte om zichzelf en zijn/haar product in de picture te kletsen...
crazycactus schreef:Hoe klein is dat zadeltje DD??? LIjkt me leuk voor mijn kids
O ik zie het al 13" haha leuk maatje voor mijn jongens... alleen hartjes zullen ze niet zo leuk vindenpast wel mooi bij mijn hartjesbit
DubbelDun schreef:Francis schreef:Je hebt gelijk, dit een-tweetje heeft lang genoeg geduurd.Maar mogen we nu weer on topic alsjeblieft.. 't ging hier om gekke, rare, opvallende zadels.. dit begint weer erg een reclame-spotje te worden.
Hier dan maar weer een kleurig verschijnseltje. Overigens zou deze nog boomloos zijn ook
Francis schreef:maar zo'n zadel hoort dan ook op een paso dinges paard.. dat zijn toch van die 'smooth' walkers... dat gaat wel goed met je guacamole of halapeño-dip...
liedje89 schreef:maar die adelaar vind ik spuglelijk, maar ik vind zoiezo dat de amerikanen soms iets de ver doordraven met het overal opzetten van hun vlag en wapen.