Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
loekje schreef:Nou gaat de knuppel in het hoenderhok... wil jij meewerken aan kinderarbeid en milieuvervuiling?
OK, laat die laatste vraag maar zitten, daar ging dit topic niet over...
Dat vind ik nou een briljánte rechtvaardiging voor het kopen van een duur hoofdstel 

germie schreef:Mooi hoofdstel hoor, daar niet van, maar ik kan echt niet zien waar die 1100 euro nu in zou moeten zitten.
asjemenou schreef:Vind hem eigenlijk niet apart.
Gewoon een mooi hoofdstel, maar om er nou 1100 euro voor te betalen???
Zit het bit al bij die prijs inbegrepen?
Kir_Ples schreef:Hoi..
Ik had in dit topic gereageerd dat mijn zus een hoofdstel had van €1100,-!
En jullie wouden daar een foto van zien, dat was ik dus helemaal vergeten, maar nu plaats ik de foto als nog
http://i173.photobucket.com/albums/w58/ ... 1177867559

ik zou het nooit doen je kan er zo veel leukere dingen van doen en een hoofdstel gebruik je meetsal elke dag wel en dan komen er toch geschadegingen enzo op ... ik vind 100 euro al duur voor een hoofdstel wij hebben gewoon 10 hoofdstellen gekocht per stuk voor 25 euro wit onderlegt super mooi .. is voor mij goed hoor .. ik denk at het dure meestal alleen in het merk zit.. voor mij is het ook geen optie om zn uur hoofdstel te kopen heb het geld er niet voor over en heb teveel paarden om allemaal zn duur hoofdstel voor te kopen.. ik zou het wel weten als ik jou was die goedkopere is even mooi!!