Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
slimmerik schreef:Ik vraag of je dat überhaupt kunt stellen. Volgens mij zijn ze altijd verplicht "nieuwe" artikelen te vergoeden die niet deugen. Dus wat dat betreft heeft TS zeker iets om aan te vechten. Alhoewel eigenlijk alleen de verf is afgeschaafd. Aan de kwaliteit van het zadel lijkt niets te mankeren toch?
naadje24 schreef:tip voor volgende keer : raadpleeg bokt eerst
naadje24 schreef:Vicky_88 schreef:ze zei dat het van goede kwaliteit was nou dat blijkt wel weer.
@naadje24: ik heb speciaal voor jou mijn licht aan gedaan, zodat ik minder typfouten maak
Dank u
hmmm iemand die onervaren is gaat vaak af op verkoperpraat.....doen we dat allemaal niet?
wie laat zich niet oml*llen door een autodealer of expert man of BCC man of noem maar op....
de advertentie's zijn vaak misleidend en de verkopers nog veel erger....
ervaring komt met de jaren en je leert van je fouten toch?
hier heeft de TS weer van geleerd....
tip voor volgende keer : raadpleeg bokt eerst
Vicky_88 schreef:ik ga nu slapen, lijkt me voor jullie ook een tip.
Vicky_88 schreef:ik heb er gewoon iets neergezet om mensen te waarschuwen dat zij niet dezelfde fout maken als ik. hoezo ging die te ver? het IS de waarheid.
Vicky_88 schreef:als zij vaak niet opneemt en als je daar komt dat ze dan ziek is... nou sorry maar ik vind dat een beetje verdacht, kan toch? en indd ik heb die advertentie verwijderd, en als ik haar heb gesproken vandaag en het is (naar mijn mening) opgelost plaats ik hem gewoon weer opnieuw
Vicky_88 schreef:dat klopt. maar als een zadel wordt aangeprezen als prachtig en top kwaliteit etc mag je als consument er van uit gaan dat dit klopt, zij is nu dus ook schuldig aan misleidende reclame/valse reclame
Liezel1 schreef:Vicky_88 schreef:dat klopt. maar als een zadel wordt aangeprezen als prachtig en top kwaliteit etc mag je als consument er van uit gaan dat dit klopt, zij is nu dus ook schuldig aan misleidende reclame/valse reclame
meid, alsjeblieft!!!!
in dit hele topic stooi je al met woorden als: oplichting, smaag, laster, misleidende reclame..
terwijl je duidelijke níet weet wat deze woorden precies inhouden...
als jij een zadel voor €1000 had gekocht en dit was gebeurd, dan was het inderdaad misleidend en oplichting geweest, maar wat mag je nou verwachten voor €250???
een beetje navraag had jouw geleerd dat dat echt alleen maar flut kan zijn...
bovendien staat er "prijs/kwaliteit" verhouding...
Hier kun je echt niets mee.... het is inderdaad misschien wel een goede prijs/kwaliteit verhouding...
Als jij daar dan je stubben op inruilt, tja.... dat heb je zelf gedaan....
de advertentie van je nieuwe zadel lijkt mij volkomen in orde...
nickyu schreef:pfiff had(tegenwoordig gelukkig beter) slechte verf kwaliteit
wij hebben alle pfiff zadels extra laag gegeven..
heeft veel geld gekost , maar ja ..t is niet anders
weet dus idd niet wat voor beugel riemen je erbij draagt , of je die
net als je zadel voor gebruik eerst een keer in het vet gezet had
maar dan nog mag het niet in 2 weken tijd al bruin worden![]()
laat staan wit ..