Schockemöhle Sports Collectie!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kadansjee

Re: Schockemöhle Sports Collectie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:03

Ja dat is zeker een mooie maar ik hou meer van een martingaal of borsttuig met elastiek erin vind ik heel stoer staan, bijvoorbeeld donkerblauw met groen of rood met geel Haha!

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:05

Vicktor5 schreef:
Citaat:
Kijk maar op onze website: http://www.pegasus-ruitersport.nl bij ' Schockemohle Sports collectie' bestellingen boven de 100,= worden gratis verstuurd

Hu Koe Ik ben raar maar ik zie hem niet Clown

Je hebt helemaal gelijk! Cool Dit hoofdstel staat er idd niet op. Fout ligt bij ons. Wij hebben het systeem geupdate en diverse artikelen aan de Schockemohle collectie toegevoegd, o.a. nieuwe hoofdstellen en de oornetjes. Helaas heeft de crash blijkbaar ook onze website gepakt want de laatste up-date is niet gepubliceerd. Momenteel hebben we een nieuwe computer maar niet alle programma's zijn al van de oude computer overgezet. Dit gaat deze week ook niet lukken. Het hoofdstel is dus wel leverbaar, maar helaas door bovengenoemd probleem nog niet zichtbaar op onze website......sorry!! Ach gut

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:08

Marijkeeee schreef:
Vind deze zo mooi !!!
http://www.schockemoehle.net/shop/popup ... p?pID=2964
alleen ook lekker duur Bloos

Prachtig he??!! Dat is het borsstuig wat bij het hoofdstel ' Kansas' of ' Georgia' past. Deze hele serie is zo mooi doorgestikt en versierd. Zijn ook nog peesbeschermers en div. singels van. Allemaal in dezelfde mooie kwaliteit en alles is zo verfraaid. Enige nadeel is de prijs Bloos

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 08:34

Hihi Haha! Je hebt een goede smaak

Nog niet zo lang geleden deze set in dezelfde kleur voor een klant besteld, daarbij nog dezelfde bandages, het halster en het bomberjack. Alles met logo. Ben nog in afwachting van een foto van deze gehele set op d'r paard, maar ik weet zeker dat het super mooi staat.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:17

Nouja bomberjack en petje wil ik er eigk nog bij ROFL Heb heel mooi (en duur) leren halster en een oude voor de wei, dus genoeg (volgens ma Knipoog )

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:20

jolanda10 schreef:
Marijkeeee schreef:
Vind deze zo mooi !!!
http://www.schockemoehle.net/shop/popup ... p?pID=2964
alleen ook lekker duur Bloos

Prachtig he??!! Dat is het borsstuig wat bij het hoofdstel ' Kansas' of ' Georgia' past. Deze hele serie is zo mooi doorgestikt en versierd. Zijn ook nog peesbeschermers en div. singels van. Allemaal in dezelfde mooie kwaliteit en alles is zo verfraaid. Enige nadeel is de prijs Bloos

ja die heb ik ook gezien Haha! ook prachtig !!!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:57

Ooohh die collecties *hebbe hebbe hebbe*

Vicktor5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:46

Citaat:
Je hebt helemaal gelijk! Cool Dit hoofdstel staat er idd niet op. Fout ligt bij ons. Wij hebben het systeem geupdate en diverse artikelen aan de Schockemohle collectie toegevoegd, o.a. nieuwe hoofdstellen en de oornetjes. Helaas heeft de crash blijkbaar ook onze website gepakt want de laatste up-date is niet gepubliceerd. Momenteel hebben we een nieuwe computer maar niet alle programma's zijn al van de oude computer overgezet. Dit gaat deze week ook niet lukken. Het hoofdstel is dus wel leverbaar, maar helaas door bovengenoemd probleem nog niet zichtbaar op onze website......sorry!! Ach gut

Bloos Bloos Mag ik eens vragen hoe duur dat hoofdstel is? Bloos Clown Koe Vork

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:50

Vicktor5 schreef:
Citaat:

Bloos Bloos Mag ik eens vragen hoe duur dat hoofdstel is? Bloos Clown Koe Vork

Ja hoor dat mag je vragen......................... Clown (antwoord: 199,00 is de advies verkoopprijs)

Vicktor5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:38

Citaat:
Ja hoor dat mag je vragen......................... Clown (antwoord: 199,00 is de advies verkoopprijs)

Okee dat valt nog wel mee Bloos Ik had dat hoofdstel dus veel duurder verwacht Vork Percies op het randje van mijn budget Haha! Dat was €200,- namelijk Koe

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:30

Vicktor5 schreef:
Citaat:

Okee dat valt nog wel mee Bloos Ik had dat hoofdstel dus veel duurder verwacht Vork Percies op het randje van mijn budget Haha! Dat was €200,- namelijk Koe

Hihi....dan hou je nog een eurie over voor een appeltje (bij ons is het versturen gratis bij bestellingen boven de 100,=)

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 14:14

jolanda10 schreef:
Kijk maar op onze website: http://www.pegasus-ruitersport.nl bij ' Schockemohle Sports collectie' bestellingen boven de 100,= worden gratis verstuurd

Hu Koe Ik ben raar maar ik zie hem niet Clown[/quote]

Je hebt helemaal gelijk! Cool Dit hoofdstel staat er idd niet op. Fout ligt bij ons. Wij hebben het systeem geupdate en diverse artikelen aan de Schockemohle collectie toegevoegd, o.a. nieuwe hoofdstellen en de oornetjes. Helaas heeft de crash blijkbaar ook onze website gepakt want de laatste up-date is niet gepubliceerd. Momenteel hebben we een nieuwe computer maar niet alle programma's zijn al van de oude computer overgezet. Dit gaat deze week ook niet lukken. Het hoofdstel is dus wel leverbaar, maar helaas door bovengenoemd probleem nog niet zichtbaar op onze website......sorry!! Ach gut[/quote]

Alles weer in orde, nieuwe artikelen staan er op, en ook artikelen die wij na de vakantie in ons assortiment opnemen staan er nu bij. http://www.pegasus-ruitersport.nl kijk bij ' schockemohle collectie' Knipoog

Vicktor5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:06

jolanda10 schreef:
jolanda10 schreef:

Hu Koe Ik ben raar maar ik zie hem niet Clown

Je hebt helemaal gelijk! Cool Dit hoofdstel staat er idd niet op. Fout ligt bij ons. Wij hebben het systeem geupdate en diverse artikelen aan de Schockemohle collectie toegevoegd, o.a. nieuwe hoofdstellen en de oornetjes. Helaas heeft de crash blijkbaar ook onze website gepakt want de laatste up-date is niet gepubliceerd. Momenteel hebben we een nieuwe computer maar niet alle programma's zijn al van de oude computer overgezet. Dit gaat deze week ook niet lukken. Het hoofdstel is dus wel leverbaar, maar helaas door bovengenoemd probleem nog niet zichtbaar op onze website......sorry!! Ach gut[/quote]

Alles weer in orde, nieuwe artikelen staan er op, en ook artikelen die wij na de vakantie in ons assortiment opnemen staan er nu bij. http://www.pegasus-ruitersport.nl kijk bij ' schockemohle collectie' Knipoog[/quote]

Okee ben nu druk sparende Vork (Moet eerst nog 2 nieuwe dekens kopen Clown )

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:45

Ik vind Schockemöhle erg mooi.
Ik ben aan het sparen voor een hoofdstel van schockemöhle, moet alleen nog even kiezen welke. Maar ze hebben ze bij ons in de ruitersportzaak, dus kan ik op m'n gemakkie kijken.
En heb wel meer leuke dingen gezien, maar m'n geld groeit niet aan een boom, helaas Tong uitsteken

creative

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 15:04

Ik heb het Schockemöle Comfort dekje. Superdesuper fijn. Ligt heel mooi en neemt het zweet zeer goed op (Zelfs vorige week met die hele warme dagen). Ik wil er beslist nog eentje hiervan bij hebben. Bloos eerst mijn geldboompje water geven Haha!

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:26

Vicktor5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:05

Jaa ik ben zo net eigenaar geworden van een schockemohle sports fleece deken Haha! Voor €47,- helemaal nieuw in de uitverkoop Go jij! Go jij!
Sorry als ik dit topic omhoog haal maar ik ben gewoon zo blij Clown Koe Vork

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:14

Waar vandaan? Haha!

Vicktor5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:14

Scheltinga ruitersport in Hoorn!

kadansjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:21

Gaaf heb je een foto Haha!

_christel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:44

Ik heb vandaag het Virginia hoofdstel gekocht!! Ben er heel blij mee, alleen heb ik er een andere neusriem bij gekocht. Ik vond de neusriem te breed. (de neusriem is nu te koop dus als iemand nog interesse heeft even pb-en Knipoog )

annemarieke9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 13:32

heb er bandages van en blijven echt super

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 13:59

Buwa_ schreef:
Echt een supermooi merk vind ik het. Als ik veel centjes had wist ik het wel Haha!
Ik heb het bomberjack in het grijs, Echt een superfijne jas Lachen
http://www.schockemoehle.net/shop/image ... son_gr.jpg

Is ie gevuld? Maw warm genoeg voor een koukleum om de winter te overleven? Huilen van het lachen

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 15:56

Heb vorige week ook een dekje gekocht voor mijn spring zadel vind hem super leuk Lachen