Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
#Ymke# schreef:Libiris schreef:Ik heb ook een hulsebos en ben zeer tevreden ook over de service, het zadel heb ik ondertussen 5 jaar.
Helaas had ik een paar weken de pech dat mijn zadel begon te kraken, er bleek een scheur in de boom te zitten...binnen 2 weken gratis vervangen en weer komen brengen tevens laten vullen......ook een vervangzadel gekregen.
kortom ik ben echt tevreden en het zadel ligt geweldig en het zit ook ozo heerlijk.....
Gek he, zo'n duur zadel en na een paar weken scheurt plotseling de boom..
MISTRAL94 schreef:Noortje: Niet alleen Ymke heeft deze ervaring
germie schreef:Ik zou nooit aan een HB beginnen.
germie schreef:Ik lees hier zo 3 of 4 verhalen dat er scheurtjes in bomen komen bij zadels van ong. 5 jaar oud. Dat is natuurlijk een teken dat er slechte bomen gebruikt worden. Een loslatende nagel mag een boom niet laten scheuren. En bokkende paarden en stuiterende ruiters mogen ook een boom niet laten scheuren.
Ik blijf bij mijn zadelmaker. Mistral94 weet welke ik bedoel.
Ik zou nooit aan een HB beginnen.
Picassox schreef:Hulsebos = geweldig.
Alleen waarom zou het nadelig voor je paard zijn? Ik heb er nooit last van gehad bij mijn paard(en). Ik bedoel, een diepe zit, wil niet zeggen dat je meer op de rug van je paard 'zit'. Het zadel heeft lange kussens.
COSMIC77 schreef:Er werd uitgebreid de tijd genomen en ze waren erg vriendelijk terwijl het erg druk was.
wendyashley schreef:Ach ja ze zullen bij Hb wel de zelfde regel hanteren als op mijn werk: Wij behandelen u zoals u ons behandeld(zie mijn onderschrift). Wat ik al eerder zei: blijft het allemaal handwerk dat wil natuurlijk niet zeggen dat er grote fouten gemaakt mogen worden.Ik ben tevreden met mijn Hb-jes en een ander weer niet, dat kan bij elk merk gebeuren.