Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilindra schreef:Elzepelze schreef:
En je kunt een Mercedes toch ook niet met een Smart vergelijken
En daarmee heb je gelijk mijn probleem met Hulsebos te pakken, hij verkoopt een Smart onder het mom van een Mercedes
oensan schreef:hulsebos en ik wil echt nooit meer anders. Boterzacht ik zit er heerlijk in en stabiel, ziet er mooi uit en ligt goed op mijn paard.
Nextdomino schreef:De reacties over Hulsebos zadels zijn niet mals...tjee zeg. Ik had al wel zulke topics gelezen in mijn zoektocht naar een passend zadel voor mijn paard.
Had dus nog overwogen om een Hulsebos te kopen, maar naar meerdere topics die ik hierover had gelezen toch maar besloten om Hulsebos links te laten liggen.
En nu na dit topic terecht.![]()
Over een paar weken is mijn Daaleman zadel klaar.
Nextdomino schreef:oensan schreef:hulsebos en ik wil echt nooit meer anders. Boterzacht ik zit er heerlijk in en stabiel, ziet er mooi uit en ligt goed op mijn paard.
Dat kan ik ook niet ontkennen. De hulseboszadels zitten als een huis.
Niffie schreef:En heb je al een keuze gemaakt? Wij blijven bij Daaleman
Snoevie schreef:Niffie schreef:En heb je al een keuze gemaakt? Wij blijven bij Daaleman
ik denk dat ik inderdaad voor daaleman ga,maar ik moet zeggen dat mensen die wel tevreden zijn over hun hulsebos allemaal zeggen dat ie zo lekker zacht zit,en laat mijn achterste nogal verwend zijn......
sjaantje schreef:Hulsebos!!!
trisca schreef:Ik krijg morgen mijn nieuwe stubben, die aangepast is voor mijn paard. Ik hoop dat het dier na die 2 hulseboszadels uberhaubt nog wel een zadel op haar rug wil hebben...