Goedkoop blijkt vaak duurkoop en door schade en schande wordt men wijs

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cer schreef:Volgens mij zegt harnassmaker juist dat je voor het geld wat je voor zo'n zadel betaald, deze kwaliteit mag verwachten.. en niet dat het DUS een goed zadel is
DubbelDun schreef:is het normaal dat de beugelophanging vastgespijkerd zit in een engels zadel ipv geschroefd??
RUBYWHITE schreef:Hoho, wil je mij even niet onder 'iedereen' scharenGrappig dat iedereen het dan "ineens" met harnassmaker eens is omdat hij het zou weten..
DubbelDun schreef:RUBYWHITE schreef:Hoho, wil je mij even niet onder 'iedereen' scharenGrappig dat iedereen het dan "ineens" met harnassmaker eens is omdat hij het zou weten..
chicolover schreef:zadelmarkt heeft verschillende leveranciers.
verschillende kwaliteiten dus.
dus ik blijf erbij dat de meeste spullen van zadelmarkt van goeie kwaliteit zijn.
de hoofdstellen zijn uitstekend!
Citaat:Mag ik er even op wijzen, dat roest, corrosie is en veiligheidsrisico's zoals; falen van dragende constructies (de beugelophanging van zo'n zadel bijvoorbeeld) met zich mee brengt.
Goedkoop blijkt vaak duurkoop en door schade en schande wordt men wijs.
LadyF schreef:Dan zijn dus bijna alle zadels gevaarlijk
Schimmelig schreef:Nu wil ik helemaal niet zeggen dat ZM alleen waardeloze zadels heeft o.i.d. (dus struikel daar niet over aub). De J&M lijn is namelijk wel van betere kwaliteit.
porscherider schreef:De J&M-lijn?Of bedoel je de Joy & Harmony-lijn? Heb in een ander topic gelezen dat het bedrijf die deze zadels maakt zeer waarschijnlijk falliet is.
Gamma, Bitch.