Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eilinora schreef:Ik mis veel spullen voor de kleinere pony's.
Shetlanders kun je nog wel redelijk wat voor vinden maar halsters passend voor welshjes en dekens met goede pasvorm is echt slecht te vinden.
SansaS schreef:Valt mee hoor. Het aanbod zonder siliconen is al erg klein, zonder enige anti-slip (dus ook geen leder/kunstleder) nog minder. Ze zijn er idd wel, maar de keuze is niet reuze. Vaak moet je al online zoeken, want veel fysieke winkels hebben ze niet of 1 model. En daarnaast een stuk of honderd opties met siliconen (om ff het contrast weer te gevenXantha schreef:Die zijn er anders zat te vinden heel wat merken hebben dat.Rijleggings en broeken zonder silicone of andere antislip.
Ik zomer en winteruitvoering!
SansaS schreef:Ik ken ze, en ook nog wel een paar andere merken erbij. Maar vergelijk het aanbod daarvan nou ff met rijbroeken met siliconen... Het model moet je ook nog toevallig lekker zitten, vaak hebben mensen meer wensenlijstje (soort zakken, materiaal, taillehoogte, riemlussen of niet, etc.), en dan hebben we het nog niet eens over dat we misschien wel een leuk uiterlijk willen of bepaalde kleurtjes maar enkel functionele dingen. En dan kom je momenteel vaak al op maar 1 of 2 modellen uit die je echt fijn vind. Er is gewoon weinig keuze terwijl er best veel vraag naar is. Dus ja, meer opties daarin zijn dan zeker iets dat kan missen op de markt. De meeste mensen die ik ken die geen siliconen willen doen vaak concessies door het gebrek aan opties, of hebben 1 enkel model waar ze bij zweren omdat het de enige is die echt voldoet an hun eisen en voorkeuren. Met hoeveel ruiters ik ken die absoluut geen siliconen willen, snap ik ook niet dat er niet meer opties zijn om eerlijk te zijn.Montar, equi athletica, zaczess , pikeur , maya delorez. Zomaar een aantal merken die volledig zonder grip hebben en ook geen andere anti slip.
SansaS schreef:Maar dat is de grap zoveel mensen zijn dat niet vergeleken met de mensen die het wel willen. De meesten willen nog altijd grip dus daar speelt de markt op in.
Lisa_WB schreef:Beste allemaal,
Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een webshop, en ben ik benieuwd waar er naast het standaard aanbod nou vraag naar is.
Rijbroeken/leggings in wat grotere maten (44-46-48), betaalbare anatomische hoofdstellen, lederen peesbescherming etc etc.
Ik hoor het graag!
SansaS schreef:Dat het niet loont zegt niet dat er geen vraag is he. En vaak gaat het niet eens om "niet lonen" maar om domweg winstmaximalisatie. Het loont wel, maar het ander loont meer. Echt, vrij weinig bedrijven doen dingen puur gebaseerd op wat de consument wil.Daar hebben merken onderzoeken naar gedaan en het loont dus niet. Dus maken ze niet meer. Zo simpel is het helaas.
Ik heb al vaak zat enquêtes ingevuld voor merken waarin dit soort dingen gevraagd worden.