Zelf geen last van en stiekem meer geswitcht van team lemieux naar kentucky

Gister de basic navy binnen gekregen.
Nu weer wachten tot black friday ivm korting

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Heel mooi, Figo! Dezelfde 2 dekjes als ik heb!![]()
Ik denk dat het bij mij door de singellus komt, niet door het zadel. Ik ga denk ik morgen toch eens proberen om de Fuchsia erop te leggen zonder de singel erdoor te doen. Maar als alles er goed op blijft liggen behalve 3 dekjes, kan het moeilijk van het zadel komen lijkt me.
manic schreef:Meer mensen hier de ervaring dat de Kentucky Velvet Pearls steentjes verliezen? Ik heb hem al een poosje maar heel weinig gebruikt en misschien max 2-3x voorzichtig gewassen. Maar ineens dus een rits steentjes weg en er steekt een ijzerdraadje uit.
Ik vind het best wel waardeloos voor een dekje van €110.
Texas02 schreef:Ik vind de halsters van Kentucky wel heel mooi, maar ik vind ES toch echt duidelijk een betere kwaliteit. Het Glittr Stone halster heeft een ongelijk kopstuk, aan de ene kant zit een gat meer dan aan de andere kant. Niet het mooiste, maar kan ik op zich mee leven. Het valt niet op als hij hem om heeft en last heeft hij er ook niet van. Het is meer dat ik weet dat het zo is. Maar bij het Bordeaux halster blijft steeds een pinnetje open staan, dat vind ik dus echt super irritant want ik zie het steeds. Weet iemand of je daar iets aan kunt doen? Of wordt zoiets door gebruik misschien beter? Ik heb hem er nog maar iets van 3 keer op gehad. Ik kan hem niet helemaal dicht duwen en voor zover hij wel dicht geduwd kan worden gaat hij ook direct weer verder open.
[ Afbeelding ]
(Foto gemaakt vanaf het paard, dit zit bij het kopstuk)
Texas02 schreef:Nee, als ik hem strakker trek, gaat het gewoon weer terug zeg maar, dat hij weer open gaat staan. Ik zal het morgen nog eens proberen, maar gisteren is dat niet gelukt. En het halster op zich nog een gat hoger vind ik eigenlijk geen optie, dan zit hij eigenlijk net te hoog.
De Fuchsia en de oranje staan allebei prachtig!
Edit: een vriendin zegt WD40 bij de gesp, dat helpt vast zegt ze. Zou ik dat proberen? Of beter niet?