Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nala schreef:Ik ben gewoon een beetje paranoïde geworden qua zadels omdat mijn paard echt heel veel toelaat. Dit heb ik gemerkt met het eerste zadel, ze kreeg er zelfs drukplekken van maar liet toch niets merken.
Ja klopt inderdaad Assebassie
SjonnieZ schreef:Nala schreef:Ik ben gewoon een beetje paranoïde geworden qua zadels omdat mijn paard echt heel veel toelaat. Dit heb ik gemerkt met het eerste zadel, ze kreeg er zelfs drukplekken van maar liet toch niets merken.
Ja klopt inderdaad Assebassie
Als dit de achtergrond van de vraag is, zou ik hem zeker niet op bokt stellen maar gewoon bij een zadelpasser die zeker ook zadelmaker is. Zij hebben er toch echt het meeste verstand van.
Skessa_ schreef:Mijn staleigenaresse heeft ook een trekker zadel en die heeft idd ook een speciaal dek er onder met inlages. De verkoper van dat zadel heeft ook gezegd dat dat echt wel nodig was.
[ Afbeelding ]
Nala schreef:Skessa_ schreef:Mijn staleigenaresse heeft ook een trekker zadel en die heeft idd ook een speciaal dek er onder met inlages. De verkoper van dat zadel heeft ook gezegd dat dat echt wel nodig was.
[ Afbeelding ]
Mij werd door trekker zelf verteld dat het niet nodig is als je niet te zwaar bent en het paard geen hoge ruggengraat of slechte bespiering heeft.
Hannanas schreef:Mooi! Hopelijk past de massimo beter.
Is de zitmaat voor jou ook oke?
En misschien beter de massimo 1 maat versmallen en ff met een corrector gaan werken, of totaal met een corrector, nala moet toch nog groeien bij haar schoftspieren is mijn mening vanaf je foto’s gezien.