Benthhh schreef:Oooh die lingus is geweldig!
Weet iemand of de frontriem eraf kan en er een eigen op kan?
Ja hij kan er af. Ga ik vanavond testen en mee rijden. Zal verslag uit brengen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShadowFax schreef:_PatriciaH schreef:Bij mij was de Lingus ook zo binnen, wel balen dat ze niet willen meewerken..
Wat ik grappig vind dat ik op de laatste foto van de Lingus hier een lheel ander ogo zie op de frontriem, die zit er bij mij niet op in die kleur, hihi misschien ben ik genept
[ [url=m/tsC4IH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn logo, denk dat de zon hm liet schitteren
Of misschien zat er nog een beschermstickertje op ofzo wat ik niet gezien heb?!
Daphara schreef:Ik bestel echt NOOIT meer bij Hööks. Ben echt zo ontzettend klaar met die lui. Gewoon niet toegeven dat ze mijn pakket kwijt zijn en mooi weer blijven spelen. Ik heb net weer een mail gestuurd of iemand van die afdeling Customer Service een keertje zijn werk wil gaan doen en mij, de customer, wat service wil gaan verlenen. Het is (%^**#$£) een bestelling van ruim 2 maand terug. Hoe moeilijk kan dit zijn?
Zo rampage uit....
Pfffff
KarmaChansy schreef:Daphara schreef:Ik bestel echt NOOIT meer bij Hööks. Ben echt zo ontzettend klaar met die lui. Gewoon niet toegeven dat ze mijn pakket kwijt zijn en mooi weer blijven spelen. Ik heb net weer een mail gestuurd of iemand van die afdeling Customer Service een keertje zijn werk wil gaan doen en mij, de customer, wat service wil gaan verlenen. Het is (%^**#$£) een bestelling van ruim 2 maand terug. Hoe moeilijk kan dit zijn?
Zo rampage uit....
Pfffff
Ik ben vandaag niet thuis maar kan er morgen wel ff een zweeds mailtje aansturen kijken of ik verder voor je kom? Stuur maar een PB als je hulp wilt
Relien schreef:Ging er hier nog iemand bestellen toevallig..
En wat ik mij afvroeg is hoe zit dat met samen bestellen dan heb je toch dubbel verzend kosten want totale pakket moet toch naar 1 persoon en dan weer door verzonden worden.
Weet iemand trouwens of je met de chester wedstrijden mag rijden ik meende dat dit zonder keel riem niet mocht