Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vec schreef:mag ik hier binnenvallen?
iemand ervaring met deze singel?
https://www.hookseurope.com/horse/horse ... airfield-1
ik kan op de site niet goed de verzendkosten vinden. kunnen jullie me daarmee helpen?
biancaaaa schreef:Mooi hoofdstel Olympia! Hoe valt het hoofdstel qua maat? Mijn paard zit vaak tussen cob en full in.
Drico schreef:Ik wil graag wat bestellen echter is mijn bestelling maar 35,80 euro. Is er iemand die mee wilt bestellen dat we boven de 100 euro komen voor gratis verzending? Dan bestel ik de spullen en kan dan opgehaald worden of verzonden
pien26 schreef:Voor de geïnteresseerden, een foto met andere frontriem. Toont al heel anders
[ [url=m/QW9ciw.jpg]Afbeelding[/url] ]
ajesca123 schreef:pien26 schreef:Voor de geïnteresseerden, een foto met andere frontriem. Toont al heel anders
Vind het echt een goed bedacht hoofdstel en wil er ook 1 bestellen.
Als er iemand in dit topic is die er een te koop heeft hoor ik het heel graag!
En anders zou ik graag met de volgende bestelronde mee doen
ajesca123 schreef:pien26 schreef:Voor de geïnteresseerden, een foto met andere frontriem. Toont al heel anders
ShadowFax schreef:ajesca123 schreef:
Ziet er idd al een stuk eleganter uit Pien!
Ajesca, waar woon je? Ik wil hm nl ook maar heb nog iemand nodig die mee wil bestellen (kom net niet aan de minimale bestelwaarde).
pien26 schreef:@PanamaD
Net mee gelest, dressuur en springen. Gaat prima, mijn merrie loopt er goed en ontspannen op.
Ben er heel blij mee, enige puntje is dat het een lastig af te stellen hoofdstel is. Zelf zou ik graag de neusriem een gaatje lager zien maar het bit kan niet eentje strakker.
[ [url=m/0naiMN.jpg]Afbeelding[/url] ]