Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trysteffy schreef:Hoi hoi ik kom hier ook binnen!
Ik heb een comfort gekregen.
Maar zit nu erg te twijfelen of ie wel goed past heb hem dan van me ouders gekregen 2e hands(1 keer gedragen stond er in de advertentie en was denk ook waar want hij was/is erg stijf)
Maar wat vinden jullie er van? Heb er nu 3 keer mee gereden opzich heb ik niks te klagen voor de rest
[ [url=m/sulXfy.jpg]Afbeelding[/url] ]
EquiWorks schreef:Heeft iemand al ervaring met dit hoofdstel?
https://budgetruitershop.nl/Webwinkel-P ... rrera.html
[ [url=m/aBOmHP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vXa7TN.jpg]Afbeelding[/url] ]
De uitgebreide info staat in de link. Door de speciale constructie van het kopstuk ligt er geen druk op de (bovenkant van) de atlas. Hierdoor kan er meer "lift" worden verkregen.
Ik kan me goed voorstellen dat dit prettig is voor het paard! Heeft iemand hier al ervaring mee?
germie schreef:Bij mijn sidepull gaan de clips van de teugels roesten. Ik vind dit niet netjes voor een hoofdstel van 90 euro. Meer mensen die dit herkennen? De gespen zelf zijn van rvs, maar die aan de teugels dus niet.
astridastrid schreef:germie schreef:Bij mijn sidepull gaan de clips van de teugels roesten. Ik vind dit niet netjes voor een hoofdstel van 90 euro. Meer mensen die dit herkennen? De gespen zelf zijn van rvs, maar die aan de teugels dus niet.
Kun je een foto plaatsen of sturen? Dan neem ik het even op. Het kan namelijk overslagroest zijn.