Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
finnens schreef:Heel gaaf zadel inderdaad!
Ik heb een afspraak inmiddels, over twee weken pas helaas. Hij had het erover dat zulke bulten ook konden komen wamneer het zadel juist goed lag en ze hun spieren goed gingen gebruiken, maar vind dat onwaarschijnlijk. Hij liep hier ook niet beter onder dan vorige zadels en vorige zadels had hij dit nooit. En die lagen ook oke. Er zouden dan vocht bulten kunnen ontstaan van afvalstoffen. Heeft iemand hier ervaring mee?
finnens schreef:Ik geloof dat ook zeker wel! Maar een voorwaarde is wel dat het paard dan beter loopt onder het zadel, en dat is hier niet zo. Ook zei hij dat het dan idd snel weer weg moest zijn, bij mijn paard zat het er nog een paar dagen. dat het kan geloof ik wel aar bij mijn paard is dat het niet denk ik. Daarom gaan we er ook naar kijken over twee wekenVertrouw ook wel op hun kunnen anders ging ik niet terug. Ondanks de winkelservice. Helaas ging het niet meteen goed, maar kan gebeuren. Heb ook niet het meest makkelijke paard/rug.
marije1109 schreef:Finnes wanneer ga jij? Ik kreeg de foto's van je paard ook van Sandra als waarschuwingik ga de 13e en vind het erg spannend. Momenteel rijd ik niet omdat 3 zadelmakers zeggen dat m'n huidige zadel meer kwaad dan goed doet.
Ook een afspraak bij Bert trouwens.
Saaams schreef:Furrow schreef:Kan iemand dan het onderliggend mechanisme verklaren want afvalstoffen worden toch niet via vochtbulten naar buiten gedaan?
Het word een ophoping onder de huid en daarna word het weer afgebroken in het lichaam. Dus er is geen sprake van vocht buiten het lichaam.