Daar wacht ze dus nog op en horen we zodra ze t weet.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cayenne schreef:Jeetje, idd balen zeg!
En iemand vertelde hier in dit topic dat de staat van de boom met al die jaren toch in flexibiliteit afneemt.
Dat vind ik ook wel een goed argument om hier niet mee akkoord te gaan.
sietske83 schreef:Ik heb 2 jaar terug een kn tango ingeleverd bij de grote ruitersport zadel was 2 jaar oud en nauwelijks gebruikt denk 6 maanden. Ik kon er 750 voor krijgen nieuwprijs was voor mij 2100. Werd me duidelijk verteld dat de inkoop prijs voor hun 700 a 750 voor dit zadel was en niet meer mochten geven.
Dus je hebt echt te veel geld gegeven voor een 2dehands zadel.
Ik heb hem wel ingeleverd want kreeg hem aan de straat stenen niet verkocht.
luxje schreef:Alleen bij koop op afstand (webwinkel ed) heb je recht op 14 dagen geld terug.
Als je het gewoon in een winkel koopt, ligt het aan de winkel welke regels zij hiervoor hanteren, zoals tegoedbon of ruilen of toch recht op geld terug...
Prince schreef:luxje schreef:Alleen bij koop op afstand (webwinkel ed) heb je recht op 14 dagen geld terug.
Als je het gewoon in een winkel koopt, ligt het aan de winkel welke regels zij hiervoor hanteren, zoals tegoedbon of ruilen of toch recht op geld terug...
Klopt!!! Je hebt namelijk alle tijd gehad om het product te bekijken en te beoordelen te passen etc. (dit in tegenstelling tot koop bij een webwinkel).
Lienek schreef:Cayenne schreef:Jeetje, idd balen zeg!
En iemand vertelde hier in dit topic dat de staat van de boom met al die jaren toch in flexibiliteit afneemt.
Dat vind ik ook wel een goed argument om hier niet mee akkoord te gaan.
Daarnaast kun je hem voor +- 150 euro meer nieuw kopen bij Divoza... Dan wist ik het wel ts! Wie weet blijkt er toch een scheurtje oid in de boom te zitten en breekt de boom of iets in die richting. Het is en blijft een tweedehands zadel.