Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IwanLuver schreef:Heb je voor dit hoofdstel ook met lage neusriem gereden? Of met een Micklem?
IwanLuver schreef:http://www.westeindruitersport.nl/Webwi ... andic.html
Deze heeft een lage neusriem, wat is het verschil met die andere?
Gladijs schreef:Dames,
Mag ik even binnen vallen? Ik heb ook interesse in de westeind( prijstechnisch) ik heb nu de micklem... Bevalt goed maar ik heb ook de ps of sweden filmpjes bekeken en die hebben in de lus van het bakstuk een soort buigzaam materiaal dat je kan vormen. Is dat bij de westeind ook zo? Voor de mensen die een westeind hebben
![]()
Stiekem ben ik verliefd op de ps of sweden maar mijn paard is 4 en soms een beetje onhandig met haar spullen
Gladijs schreef:heb even het filmpje moeten kijken om te weten wa g je bedoelt, maar dit heeft de westeind niet.Gladijs schreef:Dames,
Mag ik even binnen vallen? Ik heb ook interesse in de westeind( prijstechnisch) ik heb nu de micklem... Bevalt goed maar ik heb ook de ps of sweden filmpjes bekeken en die hebben in de lus van het bakstuk een soort buigzaam materiaal dat je kan vormen. Is dat bij de westeind ook zo? Voor de mensen die een westeind hebben
![]()
Stiekem ben ik verliefd op de ps of sweden maar mijn paard is 4 en soms een beetje onhandig met haar spullen
Heeft iemand alsjeblieft een antwoord op mijn vraag??