Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipodipo schreef:Bestfit, ik kan alleen maar hopen dat je dit werk nog erg lang kan blijven doen zodat ik zeker ben van een passend zadel op mijn paard. Ik zou niet weten bij wie ik anders te rade zou moeten gaan.
nickynicole schreef:Voor alle duidelijkheid. Vivary is een goed zadel als het past voor je paard. Maar als je problemen hebt zijn ze niet zo bereidwillig en vriendelijk. Dus nu maar hopen dat jullie geen zadel-problemen krijgen en zo tevreden blijven.
nickynicole schreef:En we gaan weer in de verdediging. Jullie lossen niets op. Zeker niet gratis. Alles wat je nu schrijft klopt al niet. Beetje bruggen, ik kon mijn hand onderdoor het zadel steken... mijn paard had schuurplekken op zijn rug. Door wat zou dat komen anders dan het zadel?! Ik heb voorgesteld of jullie de zadels terug wilde nemen voor een veel lager bedrag dan de aankoop prijs. Dit wilde je niet. Dat is toch vreemd, want hiermee wat het hele probleem opgelost.
Ik hoop dat mensen na het lezen van jullie reacties al bedenkingen gaan krijgen.
Nee, ik zal nooit positief over jullie praten. Ik hoop dat ik mensen kan behoeden voor het maken van dezelfde fout als ik.
Zinzi_jewel schreef:nickynicole schreef:Voor alle duidelijkheid. Vivary is een goed zadel als het past voor je paard. Maar als je problemen hebt zijn ze niet zo bereidwillig en vriendelijk. Dus nu maar hopen dat jullie geen zadel-problemen krijgen en zo tevreden blijven.
Het is precies dit .
Een boek volaan excuses waarom er een probleem is met het zadel
Nee het is nooit het zadel
Het is altijd het paard of de ruiter
Het idee achter deze zadels is top
De uitvoering helaas minder
nickynicole schreef:En we gaan weer in de verdediging. Jullie lossen niets op. Zeker niet gratis. Alles wat je nu schrijft klopt al niet. Beetje bruggen, ik kon mijn hand onderdoor het zadel steken... mijn paard had schuurplekken op zijn rug. Door wat zou dat komen anders dan het zadel?! Ik heb voorgesteld of jullie de zadels terug wilde nemen voor een veel lager bedrag dan de aankoop prijs. Dit wilde je niet. Dat is toch vreemd, want hiermee wat het hele probleem opgelost.
Ik hoop dat mensen na het lezen van jullie reacties al bedenkingen gaan krijgen.
Nee, ik zal nooit positief over jullie praten. Ik hoop dat ik mensen kan behoeden voor het maken van dezelfde fout als ik.
muiszje schreef:Verder vind ik het delen van negatieve als positieve ervaringen met wie of wat dan ook zeer kostbaar, echter is het continu opnieuw negatief en eenzijdig een ondernemer zo in herhaaldelijk slecht daglicht zetten onnodig en oneerlijk. Negatieve ervaring delen en laten weten hoe wat waarom is rechtvaardig, maar geef ruimte aan de eigen rol hierin en laat het bij vermelden van je ervaring. Ookal is die negatief voor jouw gevoel; dat zegt niets over (on)kundigheid van Hans en Ans / bbestft.
nickynicole schreef:muiszje schreef:Verder vind ik het delen van negatieve als positieve ervaringen met wie of wat dan ook zeer kostbaar, echter is het continu opnieuw negatief en eenzijdig een ondernemer zo in herhaaldelijk slecht daglicht zetten onnodig en oneerlijk. Negatieve ervaring delen en laten weten hoe wat waarom is rechtvaardig, maar geef ruimte aan de eigen rol hierin en laat het bij vermelden van je ervaring. Ookal is die negatief voor jouw gevoel; dat zegt niets over (on)kundigheid van Hans en Ans / bbestft.
Ik denk niet dat jij weet waar je het over hebt. Wat deze mensen doen kan het daglicht niet verdragen. Hoe zij tekeer gaan aan de telefoon is meer dan onredelijk. Het feit dat meerdere consumenten een rechtszaak willen aanspannen zegt mij genoeg. Ik ken binnen Zeeland meerdere mensen met precies dezelfde ervaringen.
Roodvos schreef:nickynicole schreef:
Ik denk niet dat jij weet waar je het over hebt. Wat deze mensen doen kan het daglicht niet verdragen. Hoe zij tekeer gaan aan de telefoon is meer dan onredelijk. Het feit dat meerdere consumenten een rechtszaak willen aanspannen zegt mij genoeg. Ik ken binnen Zeeland meerdere mensen met precies dezelfde ervaringen.
Ik heb circa 10 jaar geleden al exact dezelfde ervaring gehad met deze zadelprutser. Als hij kan verkopen, top vent. Maar als er dan kritische vragen en opmerkingen komen over het afgeleverde product, dan krijg je de wind van voren op een manier waar de honden geen brood van lusten. Zowel telefonisch als schriftelijk.
Ook toen al kreeg ik een hele verhandeling toegestuurd die er samengevat op neerkomt dat hij onaantastbaar is zijn kennis en kunde en ik maar een prutser van een amateurruiter die niet kon rijden en totaal verkeerde trainingsmethoden had*. Na dat epistel heb ik het gelijk bij mijn juridisch adviseur neergelegd, en die heeft inderdaad meermaals de “communicatieve kwaliteiten” van deze man aan de telefoon mogen ervaren.
Het meest verbazingwekkende vind ik nog wel dat het bedrijf, ondanks deze praktijken, nog steeds bestaat.
*Met die mening had ik ook nog wel kunnen leven, maar dan had hij mij geen zadel moeten verkopen.