zo ben net even naar achter gelopen, umh ik heb er een van 23 ongeveer maar die is en verrroest en een stang dus ik loop vast haha! Hou me ogen open voor je!
wouke
Geplaatst: 05-03-15 12:40
Kun je kaltbllutshop.biz niet bellen zie dat een groot assortiment hebben.
Morrie
Geplaatst: 06-03-15 17:40
die Kaltblutshop is de laatste tijd überhaupt amper bereikbaar....... per mail lukt niet, bestellen lukt niet, niets.
een foto van Morries reservebit, geen 21 cm, wel 20.....als je het wilt proberen, roep je maar
geen idee, er zijn verschillende manieren van interpreteren van de meting, vandaar dat ik de centimeter ernaast gelgd heb. Dit soort bitten gaat altijd in halve cm dus zal het 19,5 moeten zijn als je het 19 vindt. Ik heb hem ooit gekocht bij http://www.whitesoxs.nl/ lang geleden. Ik heb nog wel een gigagrote ongebroken pelham liggen, maar ja, dat is een stang
Shirley
Geplaatst: 06-03-15 18:51
Ik meet altijd tussen de ringen Dan zou hij voor mij eerder 18,5 zijn...
Vrees helaas ook dat die te klein is, maar ga Kim's mond even goed opmeten. Heb een berichtje terug gehad van Trust, valt duurder uit dan Engeland, dus even kijken wat wijs is.
Ik ben inmiddels ook weer met bitje begonnen lol bitloos ging niet zoals geplant, ik heb nu een dunner bitje en dan een 17,5 erin past prima terwijl hij van die dikkere al aan de 18,5 zat. De dunnere licht veel prettiger in zijn mondje dan de dikkere dus het gaat hier nu een heel stuk beter met het stuur ;p
Ga ik een plannetje voor maken, maar dan moeten jullie er natuurlijk zelf ook zijn. Misschien kan ik zondag (morgen dus) naar Maarten z'n les komen kijken?
O, haddik nog niet aan gedacht, nou dat kan ik hem wel vragen morgen, als hij dat geen punt zou vinden, dan rij ik met hem mee, maar hoe dan ook kom ik morgen dan kijken, is dat goed?