Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xXbellaXx schreef:Batlow schreef:Ik ben het zo eens met x slvna. Hoop net als andere bokkers dat je snel in ziet dat dit niet goed voor je shet is. Binnen een jaar zit dat beest compleet vast en zal er totaal geen plezier meer in hebben. Nooit zomaar een zadel op een paard kwakken.... Een zadelpasser/maker heeft niet voor niets dat beroep, of wel dan?
Ken jij mn vzponys eigenaar dan? Nee ze hebben echt wel ervaring hoor! geloof me nou maar gwn! Denk je dat ik dit topic nog leuk vind?! Als ik em kon erwijderen/sluiten had ik dat allang gedaan.....lekker tegenover een kind!!! Sorry moest er even uit......
maar over 10 jaar kijk je er echt anders tegenaan en ik denk dat bijna iedereen die ook al volwassen is dat wel kan beamen
maar dat wil niet zeggen dat ze het ook écht weten. NoaHD schreef:Uhm, even over dat 35 euro een lachwekkende prijs is, mijn zadel voor mijn pony was 30 (!!) Euro en is nog helemaal prima. Zadelmaker en instructrice en alles naar laten kijken en is helemaal goed. Dus je moet maar net geluk hebben.
Ontopic: kan je helaas niet verder helpen ts! Bij onze shetlander gebruiken we gewoon zo'n pinoccio zadeltje.. en voor de mensen die denken dat ik op mijn shetlander rijd, nee dat is voor ons bijrijdstertje.
)
EskeGirl schreef:Regitzex schreef:Een Shetlander mag max ong 50 kilo dragen dus je kan wel lang zijn en dun dat je er niet aan komt. Of klein en dik er aan komt. Laat die mensrn maar mooi praten. Je vraagt gewoon om een zadel niet om commentaar
Maaarrr... als je te groot bent zorg je voor rugproblem bij de pony...