Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hwn schreef:Ninx schreef:Ik rijd met een Heather Moffet.... Zeerrrrr aangenaam!
Waar heb je die vandaan, en heb je daar meerdere types in? Heb die onlangs ook gezien op een site, maar weet niet meer welke, en was aangenaam verrast door de prijs (zeker in vergelijking met Schleese).
Sizzle schreef:kleiduiker schreef:Ja dat geloof ik inderdaad,
waarom zegt een vertegenwoordiger van schleese dan tegen een van mijn klanten dat ze niets voor haar paard kunnen betekenen omdat hij een te ingewikkelde rug heeft?
Sizzle schreef:kleiduiker schreef:Ja dat geloof ik inderdaad,
waarom zegt een vertegenwoordiger van schleese dan tegen een van mijn klanten dat ze niets voor haar paard kunnen betekenen omdat hij een te ingewikkelde rug heeft?
Ik ben helaas bang dat de zitmaat te klein is oftewel ik heb een te dikke reet
helaas daardoor, kantelt mijn bekken teveel, te holle rug en voila pijn in de onderrug na een langere rit. Ik weet uiteraard dat een oplossing een ander zadel zou zijn, maar ja als bijrijder ga ik dit niet zomaar kopen.
Maar ik weet ook niet echt wat klein of groot is
) Alleen past een 17.5 inch niet op mijn paard. Billypony schreef:Het zitvlak is 17 inch, ik heb laatst in een western zadel gezeten en daar kon ik overduidelijk rechter in zitten. Bij dit zadel heb ik snel het idee dat ik te ver voorin zit en niet verder achteruit kanMaar ik weet ook niet echt wat klein of groot is
nu eerst sparen