zebra vliegendeken: werkt het echt of is het een hype??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LHlovertje

Re: zebra vliegendeken: werkt het echt of is het een hype??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:09

bij mij werkt hij echt super het komt omdat die vliegen de warmte zien en de zwarte strepen absorberen de warmte en de witte weerkaatsen maar ik denk dat over een tijd ze er niet meer intrappen :n

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:19

Ik vind dit een hele nette deken en zeker voor dat geld.

Denk dat bij onze paarden op dit moment de buiksingels wel goed aangesloten zullen zitten :o

Hoe valt hij precies als de maat ?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 19:25

Yvank_ schreef:
Jammer idd van de hals. Ik heb er liever één die grazend tot aan de oren zit. Anders vliegen dazen er zo bij in -O-

Ja, vind ik ook. :(

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:31

Ik heb de hals eraf gehaald vd week, de andere paarden accepteerden haar niet met en de hals was toch te kort! Dus eerst de hals omgeslagen en toen werd ze wel weer geaccepteerd, dus eraf was een betere optie!

RoxenLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:33

antje_vip schreef:
Dit is toch wetenschappelijk onderbouwd? Er was trouwens ook een topic van mensen die hun paard zebra hadden geschilderd en het leek echt te werken +:)+

Echt?? Wat cool, ga ik ook doen :-)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:51

Het is een 195 van amigo heb ik de 190? Geloof ik. Hals valt wel strak dus had geen kleinere moeten nemen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 07:55

Tip: als je je paard een zebradeken aantrekt geef dit dan ook even aan het dier door :') Inja ging vanmorgen piepend en bokkend door de wei achtervolgd door een eng gestreept beest.. _O-

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 09:07

Die ik heb van RC ruitersport (nep QHP) is de hals wel lang genoeg (bij staan zelfs te lang ;) ) en kun je de buikflap dmv klitteband zeer strak dichtmaken.. deken blijft super liggen en ik vind hem mooie pasvorm hebben

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 09:56

carolina1278 schreef:
Die ik heb van RC ruitersport (nep QHP) is de hals wel lang genoeg (bij staan zelfs te lang ;) ) en kun je de buikflap dmv klitteband zeer strak dichtmaken.. deken blijft super liggen en ik vind hem mooie pasvorm hebben

Is het wel gevoerd bij de borst en schouders en hals?

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:57

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:52

carolina1278 schreef:

En hoe dik is hij ?

Marjan ik denk dat het bij mij een complete chaos word als de groep ineens zebra's gaan zien :+

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:06

Hahaha de pony ging vanmorgen ineens heel hard toen inja achter hem liep richting de wei. Snapte er niks van..

Heb toch een eerste nadeel van de deken ontdekt, hij schuurt op de schouder. Ga nu morgen stof halen om er in te naaien. Hoop dat het dan opgelost is.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:50

Oh dan gaat het hem bij mij niet worden dan .
Dan gaat hij bij 1 van de merries op zeker ook schuren.

Ik hou het anders maar gewoon bij de rambo's die liggen top . Misschien nog die van rc ruitershop

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 22:17

Ik had de Bucas zebra-uitrij-.vliegendeken bij de Agradi besteld zodra hij daar leverbaar was: degene met hals.
Hij is vandaag geleverd, maar dat is balen: sturen ze er een zonder het borststuk/hals. Ik heb gebeld met de klantenservice: tja, verkeerde levering en we hebben de verkeerde foto's/tekst/prijzen op de website gezet! Die met hals zijn er pas over een paar weken (en dat kan bij de Agradi makkelijk uitlopen naar een paar maanden, zo is mijn ervaring).
Ze hebben me dus willens en wetens de verkeerde deken gestuurd. Kan ik het weer terugsturen en ik moet de website maar in de gaten houden om te zien wanneer de complete dekens er zijn. En laat ik nou net dit weekend mijn oude uitrij-vliegendeken verkocht hebben.
De bewuste dekens staan ook niet meer op de website. Mooie boel. Ik heb vaker slechte ervaringen met Agradi gehad, maar dit spant wel de kroon.

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:02

Degene van RC ruitersport is gevoerd bij de borst/schouder (zit zwarte gladde stof in aan de voorkant), de hals is niet gevoerd en hij is iets dikker als mijn eppel jeck dekens, maar goed die zijn ook al ruim 3 jaar oud ;)

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:51

Lekker dan van Agradi -O-

Mischien bij Divoza bestellen of hebben die hem niet ?
Kreeg gister weer blad met kortingsacties binnen van ze dus dan istie nog goedkoper ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:55

DonCamillo schreef:
Ik had de Bucas zebra-uitrij-.vliegendeken bij de Agradi besteld zodra hij daar leverbaar was: degene met hals.
Hij is vandaag geleverd, maar dat is balen: sturen ze er een zonder het borststuk/hals. Ik heb gebeld met de klantenservice: tja, verkeerde levering en we hebben de verkeerde foto's/tekst/prijzen op de website gezet! Die met hals zijn er pas over een paar weken (en dat kan bij de Agradi makkelijk uitlopen naar een paar maanden, zo is mijn ervaring).
Ze hebben me dus willens en wetens de verkeerde deken gestuurd. Kan ik het weer terugsturen en ik moet de website maar in de gaten houden om te zien wanneer de complete dekens er zijn. En laat ik nou net dit weekend mijn oude uitrij-vliegendeken verkocht hebben.
De bewuste dekens staan ook niet meer op de website. Mooie boel. Ik heb vaker slechte ervaringen met Agradi gehad, maar dit spant wel de kroon.

Ik heb er één van get equi product. Die vind ik fijner dan de bucas, daar liep paard niet lekker mee tijdens rijden, met deze wel :j

http://www.get-equiproducts.com/index.p ... uct_id=153

hannatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:22

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:57

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 16:27

Ik heb vanmiddag de qhp zebra deken in de grootste maat gekocht. Morgen maar eens passen en kijken of het iets is :)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:06

Innie is elk geval erg blij met haar nieuwe deken :) ze staat mega rustig op de wei als ik haar kom halen. Dat was eerst wel anders rennen hinniken nagenoeg van het zweet. Nu staat ze gewoon op rust bij het hek te wachten :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 14:55

tamaramt schreef:
Ik heb vanmiddag de qhp zebra deken in de grootste maat gekocht. Morgen maar eens passen en kijken of het iets is :)

Te klein...
Te strak bij de borst :(

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:21

Hmm dat is wel balen zeg!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 15:24

Ja, ik denk dat het dus geen zebra deken word :(
Alleen de rambo en amigo dekens passen haar goed maar die hebben geen zebraprint.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:34

Voor de dazen werkt de Rambo protector ook goed geloof ik. Is een hele stugge maar wel luchtige deken wat ik gezien heb bij kennis