Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inja ging vanmorgen piepend en bokkend door de wei achtervolgd door een eng gestreept beest..
) en kun je de buikflap dmv klitteband zeer strak dichtmaken.. deken blijft super liggen en ik vind hem mooie pasvorm hebben carolina1278 schreef:Die ik heb van RC ruitersport (nep QHP) is de hals wel lang genoeg (bij staan zelfs te lang) en kun je de buikflap dmv klitteband zeer strak dichtmaken.. deken blijft super liggen en ik vind hem mooie pasvorm hebben

DonCamillo schreef:Ik had de Bucas zebra-uitrij-.vliegendeken bij de Agradi besteld zodra hij daar leverbaar was: degene met hals.
Hij is vandaag geleverd, maar dat is balen: sturen ze er een zonder het borststuk/hals. Ik heb gebeld met de klantenservice: tja, verkeerde levering en we hebben de verkeerde foto's/tekst/prijzen op de website gezet! Die met hals zijn er pas over een paar weken (en dat kan bij de Agradi makkelijk uitlopen naar een paar maanden, zo is mijn ervaring).
Ze hebben me dus willens en wetens de verkeerde deken gestuurd. Kan ik het weer terugsturen en ik moet de website maar in de gaten houden om te zien wanneer de complete dekens er zijn. En laat ik nou net dit weekend mijn oude uitrij-vliegendeken verkocht hebben.
De bewuste dekens staan ook niet meer op de website. Mooie boel. Ik heb vaker slechte ervaringen met Agradi gehad, maar dit spant wel de kroon.

ze staat mega rustig op de wei als ik haar kom halen. Dat was eerst wel anders rennen hinniken nagenoeg van het zweet. Nu staat ze gewoon op rust bij het hek te wachten