Touwhalsters

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rachelle_DL

Re: Touwhalsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:00

Jaa, de mijne heb ik te klein ingekocht. Heb het ook al veranderd maar helaas pas ná de foto's :')

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 09:42

Hoi Eileen waar heb je jouw set vandaan? Prachtig zeg! Is het ook van dermate kwaliteit dat je er gied mee kan rijden? Offtopic: wat een cool zadel ook, :j wat voor een is dat?

Jannicexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 10:09

heeyyy ik heb een vos met bles en ik weet gewoon echt NIET welke kleur touwhalster ik voor mijn vos moet nemen en ik weet ook niet welke website het best is. :)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 10:35

xxxxxx2000 schreef:
Hoi Eileen waar heb je jouw set vandaan? Prachtig zeg! Is het ook van dermate kwaliteit dat je er gied mee kan rijden? Offtopic: wat een cool zadel ook, :j wat voor een is dat?

Mijne is van Horse charms, en dan dus turquoise met bruin :) Jaa, prima kwaliteit! Ik rijd er gewoon mee, het is alleen wel wennen dat je niet zomaar aan 1 teugel kan trekken. Merk je toch nog dat je dat onbewust nog wel eens doet :+ Je leert dus ook echt met neckreining rijden. Maar dat heb je natuurlijk met elk touwhalster. Het zadel is een boomloos westernzadel van barefoot. Barefoot arizona dacht ik :) Rijdt echt heerlijk! Nog nooit zadelpijn gehad, al zit ik er letterlijk een hele dag op :D

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:03

Eileen_ schreef:
xxxxxx2000 schreef:

Mijne is van Horse charms, en dan dus turquoise met bruin :) Jaa, prima kwaliteit! Ik rijd er gewoon mee, het is alleen wel wennen dat je niet zomaar aan 1 teugel kan trekken. Merk je toch nog dat je dat onbewust nog wel eens doet :+ Je leert dus ook echt met neckreining rijden. Maar dat heb je natuurlijk met elk touwhalster. Het zadel is een boomloos westernzadel van barefoot. Barefoot arizona dacht ik :) Rijdt echt heerlijk! Nog nooit zadelpijn gehad, al zit ik er letterlijk een hele dag op :D

Bedankt, is echt een topset zo bij elkaar met een supergaaf paard!!!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 08:47

XxChelsey1xX schreef:
Omdat los touw toch behoorlijk duur is. Bijvoorbeeld 0.70 cent per meter. Dat lijkt heel weinig maar als je minimaal 7 meter moet hebben voor 1 touwhalster begint dat toch aardig duur te worden.

Bij de Gamma heb je heel mooi en goed touw voor maar 7,- en dan heb je [dacht ik] 20 meter.

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:54

gohya schreef:
XxChelsey1xX schreef:
Omdat los touw toch behoorlijk duur is. Bijvoorbeeld 0.70 cent per meter. Dat lijkt heel weinig maar als je minimaal 7 meter moet hebben voor 1 touwhalster begint dat toch aardig duur te worden.

Bij de Gamma heb je heel mooi en goed touw voor maar 7,- en dan heb je [dacht ik] 20 meter.

klopt, ik had daar wit touw met een blauw stipje gehaald.

straalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:02

Jannicexxx schreef:
heeyyy ik heb een vos met bles en ik weet gewoon echt NIET welke kleur touwhalster ik voor mijn vos moet nemen en ik weet ook niet welke website het best is. :)

Paars vind ik heel mooi voor een vos! in de vorige reacties staan wel wat namen dus die kun je wel eens opzoeken ;)

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:14

Ik heb net een beige touwhalster met donkerblauwe neusband en donkerblauwe teugels besteld! *\o/*
Nog even wachten tot 16 december want dan ben ik jarig :j

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 17:17

Suzie99 schreef:
Ik heb net een beige touwhalster met donkerblauwe neusband en donkerblauwe teugels besteld! *\o/*

Precies wat ik ook wil bestellen, haha!

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:20

Natsuki schreef:
Suzie99 schreef:

Precies wat ik ook wil bestellen, haha!

Jeahh *\o/* Ik krijg er nog een neckrope van mijn vriendin bij :D

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 17:30

Wat leuk!
Ik ga denk ik het touwhalster met teugels zelf kopen en dan een leadrope of een halstertouw voor kerst ga vragen!

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 13:13

Dagmar80 schreef:
[ Afbeelding ]

Deze set heb ik gekocht omdat ik wilde dat mijn 'surrogaat' paardje Rocky er mooi uitzag voor een fotoshoot. Hij is al heel oud, dus ik ben blij met de foto's die ik van hem gemaakt heb afgelopen zomer. :)

Het is bordeaux rood met een bordeaux rood met zwart neusstuk, het touwhalster is ook tweekleurig net als het neusstuk.

Prachtig! Van waar heb je deze gehaald?

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:09

Rode, Bruine kleurtinten, dat lijkt mij mooi

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:35

Cambiar: Thanks! :) Ik heb deze set gekocht bij touwhalsters.nl (Lovelance touwhalsters). Prima service en prima prijs.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:49

Thx ;-)
Wat zit er op de neusriem, is dat touw gewikkeld of een stukje plat touw over geschoven? Ik maak ze zelf, wil graag eentje zoals de jouwe maken, heb je duidelijkere foto?

amberhaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:55

Mijn vosje heeft een bruin met beige afgewerkte set van HorseCharms
Zelf vind ik hem heel mooi staan, maar ook heel rustig, niet zo'n fel halster met paard in plaats van een paard met een halster haha :=
Afbeelding

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 14:57

Ik heb toch nog een andere keuze gemaakt!
Wil em nu beige, met beige/turqouise neusband en beige/turqouise teugels. Dan zit er iets vrolijks in qua kleur, maar toch op een rustige manier. :j

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 15:09

Cambiar: Het is een stuk halstertouw wat er inderdaad omheen geschoven is, net even mijn halster van dichtbij bekeken :p Is verlijmd zodat de twee kleuren touw vast blijven zitten. Hoe je moet knopen moet je mij niet vragen, maar dat is wel op te zoeken.

Nog een foto waarbij je het neusstuk duidelijker ziet.

Afbeelding

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:42

Ik maak ze ook zelf.
Alleen zijn de leuke kleurtjes zo moeilijk te krijgen.
Zijn erg duur.
Zal eerdaags een foto plaatsen van die van mn eigen paard.
Ik heb trouwens lichtblauw met zwart, heb ook een leadrope en neckrope.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:47

Dagmar80 schreef:
Cambiar: Het is een stuk halstertouw wat er inderdaad omheen geschoven is, net even mijn halster van dichtbij bekeken :p Is verlijmd zodat de twee kleuren touw vast blijven zitten. Hoe je moet knopen moet je mij niet vragen, maar dat is wel op te zoeken.

Nog een foto waarbij je het neusstuk duidelijker ziet.

[ Afbeelding ]

Thx!!! Vind ik zo'n mooi kleurtje!!
Knopen zal wel lukken hoor, ik maak namelijk eigen ontworpen design hoofdstelletjes in combi touw-leder ;)
Dat paars zal m'n paardje ook staan, ze is pekzwart

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:45

Cambiar: Graag gedaan! Succes straks met maken! Plaats je nog een foto (met paard) als het af is?

Thirzanaomi: Lichtblauw met zwart klinkt ook mooi!

Natsuki: Klinkt goed! Heb je toch wat kleur, maar subtiel.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:13

Oké, zal ik doen ;-)

JonnaLP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:50

Ik heb er 3:)
Afbeelding
Iets anders dan een normale. Hij zit hier wat hoog, maar vind het zelf een hele fijne.
Afbeelding
Groen zwarte cross-rope-bridle. Heb hier ook een neckrope van.
Afbeelding
Oranje crb.
Beide crb en de neckrope zijn van www.touwhalsters.nl

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:23

Gaaf zeg!