Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxxxxx2000 schreef:Hoi Eileen waar heb je jouw set vandaan? Prachtig zeg! Is het ook van dermate kwaliteit dat je er gied mee kan rijden? Offtopic: wat een cool zadel ook,wat voor een is dat?
Jaa, prima kwaliteit! Ik rijd er gewoon mee, het is alleen wel wennen dat je niet zomaar aan 1 teugel kan trekken. Merk je toch nog dat je dat onbewust nog wel eens doet
Je leert dus ook echt met neckreining rijden. Maar dat heb je natuurlijk met elk touwhalster. Het zadel is een boomloos westernzadel van barefoot. Barefoot arizona dacht ik
Rijdt echt heerlijk! Nog nooit zadelpijn gehad, al zit ik er letterlijk een hele dag op
Eileen_ schreef:xxxxxx2000 schreef:Hoi Eileen waar heb je jouw set vandaan? Prachtig zeg! Is het ook van dermate kwaliteit dat je er gied mee kan rijden? Offtopic: wat een cool zadel ook,wat voor een is dat?
Mijne is van Horse charms, en dan dus turquoise met bruinJaa, prima kwaliteit! Ik rijd er gewoon mee, het is alleen wel wennen dat je niet zomaar aan 1 teugel kan trekken. Merk je toch nog dat je dat onbewust nog wel eens doet
Je leert dus ook echt met neckreining rijden. Maar dat heb je natuurlijk met elk touwhalster. Het zadel is een boomloos westernzadel van barefoot. Barefoot arizona dacht ik
Rijdt echt heerlijk! Nog nooit zadelpijn gehad, al zit ik er letterlijk een hele dag op
XxChelsey1xX schreef:Omdat los touw toch behoorlijk duur is. Bijvoorbeeld 0.70 cent per meter. Dat lijkt heel weinig maar als je minimaal 7 meter moet hebben voor 1 touwhalster begint dat toch aardig duur te worden.
gohya schreef:XxChelsey1xX schreef:Omdat los touw toch behoorlijk duur is. Bijvoorbeeld 0.70 cent per meter. Dat lijkt heel weinig maar als je minimaal 7 meter moet hebben voor 1 touwhalster begint dat toch aardig duur te worden.
Bij de Gamma heb je heel mooi en goed touw voor maar 7,- en dan heb je [dacht ik] 20 meter.
Dagmar80 schreef:[ Afbeelding ]
Deze set heb ik gekocht omdat ik wilde dat mijn 'surrogaat' paardje Rocky er mooi uitzag voor een fotoshoot. Hij is al heel oud, dus ik ben blij met de foto's die ik van hem gemaakt heb afgelopen zomer.
Het is bordeaux rood met een bordeaux rood met zwart neusstuk, het touwhalster is ook tweekleurig net als het neusstuk.
Ik heb deze set gekocht bij touwhalsters.nl (Lovelance touwhalsters). Prima service en prima prijs.
Dagmar80 schreef:Cambiar: Het is een stuk halstertouw wat er inderdaad omheen geschoven is, net even mijn halster van dichtbij bekeken :p Is verlijmd zodat de twee kleuren touw vast blijven zitten. Hoe je moet knopen moet je mij niet vragen, maar dat is wel op te zoeken.
Nog een foto waarbij je het neusstuk duidelijker ziet.
[ Afbeelding ]