Balou_k schreef:Fiffill schreef:Toch triest eigenlijk, dat mensen meer geven om hun eigen plezier dan om hun pony. Blijft jammer... enige wat je dan kunt doen is proberen om een zadel te vinden wat zo goed mogelijk past voor beiden. Een kort zadel maar wel met zoveel mogelijk ruimte voor de ruiter.
Ik heb medelijden met het dier.
![]()
Iemand de mij snapt!?
Meisje is te groot, volgens de berekeningen te zwaar, dit heb ik ook met de moeder besproken.
Maar het kind er af trekken zit er echt niet in, zo ben ik niet. Ik probeer te helpen waar kan. Zo komt ook de osteopaat omdat ze mij advies vroegen wat betreft haar gedrag en rug.
Het is een lieve meid, maar mennen wilt ze niet en ze ziet zelf niet in dat ze gewoon niet meer past.
Pony was ook niet voor haar bedoeld, maar bleek te fel voor de kindern, en van af en toe een keertje kwam meerdere keren per week.
Ja hoor TS, ik snap jou volledig. Het commentaar is ook niet tegen jou, maar tegen de amazone die op de pony zit

Jij bent goed bezig door informatie in te winnen en een plan B te bedenken, aangezien plan A voor de amazone geen optie is.

Je hoeft niet te gaan mennen, je kunt toch ook andere leuke dingen doen?