Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabo schreef:Wow ik sta echt te kijken van al die positieve reacties, echt super leuk!!
Eigenlijk zijn de sjabrakjes heel ouderwets toch? Ik kan me nog wel herinneren toen ik jong was (lannggg geleden) dat je niets anders had.
Pas wat later kwamen de dekjes, en nog later de pads pas.
Sjabrakjes zijn nog steeds wel te koop (google eens op 'numnah') maar niet in deze vorm. dus dikker, met brede gestikte banen en afgebiesd zoals een pad.
Ben helemaal blij met mijn creatie!
Dabo schreef:bello2005 schreef:Heb al gemaild, ze hebben de leverancier al van het idee op de hoogte gebrachtik zou zeggen, ga eens met anky in zee.. het is jouw idee;) maar met het artikel van anky hahaKoper schreef:Waarom zou ze het niet mogen gebruiken, jullie denken dat dit een copyright gevalletje is ofzo? haha.Nou, als ik jou was zou ik lekker wachten tot Anky jou belt Dabo. Laat haar jou maar benaderen of ze je idee mag gebruiken
Ik krijg als dank, als ze hem in productie nemen een exemplaar, da's leuk toch?jasz schreef:Een Anky geverfd? Dat vraagt om foto's, want volgens mij pakt daar toch geen verf op?Nou, het ziet er goed uit hoor!
ik heb een paar jaar geleden hetzelfde gedaan. Dat dekje was te groot, dus die naar zadel vorm verbouwd en knalroze geverfd. Het is voor in de zomer heel fijn idd!
jasz schreef:Ohhh haha ik dacht alHaha nee, beetje onduidelijk was ik.. Geen Anky, was wel mooi geweest. Dat was een gewoon katoenen dek.
Dabo schreef:jasz schreef:Ohhh haha ik dacht alHaha nee, beetje onduidelijk was ik.. Geen Anky, was wel mooi geweest. Dat was een gewoon katoenen dek.Heb ik jaren geleden ook al gedaan, zelfde idee inderdaad. Dekjes geverfd heb ik ook gedaan, kreeg soms wel grappige resultaten (knal oranje dekje met witte bies en witte stiksels bv)