Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Iemand enig idee hoe ik gevlochten teugel waarin in het middel een 'breuk' van het vlechtpatroon zit?
Kennis heeft me hele mooie leren teugels gegeven en ik vind het zonde ze zo te laten.
Of ergens waar ik het kan laten maken?
Leen_ schreef:Ja ze zijn nog wel 'oke' om te rijden, maar ze zien er echt lelijk uit. Ze zijn lichtbruin, maar ze hebben zo wat zwarte vegen. De singel heeft altijd op dezelfde gaatjes gezeten, dus die zijn wat uitgerokken en je ziet daar ook duidelijk een indeuk in het leder.
Ik zal eens navragen wat me dat kost, zag dat ze bij medhorses de singelstoten los verkopen. Zelf ga ik ze er niet aanzetten, maar dan kan ik nog vragen aan de zadelmaker wat het kost als zij ze er enkel moet aanzetten.
Maar moet je eigenlijk perse 3 singelstoten? Zou me 15 euro schelen. Bij een dressuurzadel heb je toch ook maar 2, en ik heb eigenlijk nog nooit een 3e moeten gebruiken.
PocoGaucha schreef:ik zou ze niet vervangen hoor, en zeker niet omdat ze alleen maar lelijk zijn. en als je ze vervangt, alleen de twee die gebruikt zijn.