ik ga morgen even de lakkers halen lijken mij zo gaaf en hoorde dat ze niet plastic achtig waren
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ben benieuwd naar een foto
Fijn om het zo even 'echt' te zien!
) dus die heb ik helemaal afgezworen. Ik gebruik nu alleen die voor de voorbenen en die zijn op zich wel fijn
Aranel schreef:Ik ben ook nog niet denderend enthousiast over de beschermers. Gauw kapot als je paard zichzelf eens goed aantikt. De achterbeen beschermers vond mijn paard totaal niet fijn (trappen, doen alsof hij niet meer kan lopen) dus die heb ik helemaal afgezworen. Ik gebruik nu alleen die voor de voorbenen en die zijn op zich wel fijn
Rena100 schreef:Ik snap echt niet wat iedereen er toch zo mooi aan vindt. Vind ze zelf namelijk nogal lelijk. Wat heeft het eigenlijk voor effect met rijden/trainen? Ondersteunt het echt?
. Rena100 schreef:Ik snap echt niet wat iedereen er toch zo mooi aan vindt. Vind ze zelf namelijk nogal lelijk. Wat heeft het eigenlijk voor effect met rijden/trainen? Ondersteunt het echt?