Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Een patent zegt meestal niks, klein dingetje anders doen en je kunt er omheen
Ik blijf lekker bij de Tixerant singel, die legt de druk van de singel mooi op het borstbeen en is verder helemaal elastisch, ideaal ding
Gisteren een nieuwe besteld omdat ik een langere nodig heb, 170 euro lichter, vind dat wel weer eens meer dan zat voor een singeltje
2005 schreef:Ik ga hem binnenkort ook bestellen. Zou iemand de totale lengte van de singel en de lengte van eind gesp tot eind gesp willen meten? Ik heb nu een rechte 70 cm, maar die is in totaal ongeveer 81 cm lang en van einde gesp tot einde gesp ongeveer 75.
Mag ook een andere maat meten, als ik maar de officiele maat en de gemeten maat weet.
Mijn singel: [ Afbeelding ]
In totaal dus bijna 81 cm lang en van einde gesp tot einde gesp ruim 75... En er staat 70 op.
soeraya schreef:Weer ermee gereden. Nog enthousiaster als eerst.. kan er niks aan doen hahaha.. normaal zo veel moeite met het gaspedaal en het ging zo makkelijk nu..
[***] schreef:2005 schreef:Ik ga hem binnenkort ook bestellen. Zou iemand de totale lengte van de singel en de lengte van eind gesp tot eind gesp willen meten? Ik heb nu een rechte 70 cm, maar die is in totaal ongeveer 81 cm lang en van einde gesp tot einde gesp ongeveer 75.
Mag ook een andere maat meten, als ik maar de officiele maat en de gemeten maat weet.
Mijn singel: [ Afbeelding ]
In totaal dus bijna 81 cm lang en van einde gesp tot einde gesp ruim 75... En er staat 70 op.
Ik heb gisteren even geïnformeerd naar de lengte van de fairfax en de maten die ze verkopen zijn van einde gesp tot einde gesp. De totale lengte weet ik niet.