Ankie_Boris schreef:foto, foto, foto....
Ik moet nog maandje wachten...aaaaargh!! *plukt stukken haar uit door frustratie*
Pluk ik mee moet ook nog zeker een maand wachten..........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:Ankie_Boris schreef:foto, foto, foto....
Ik moet nog maandje wachten...aaaaargh!! *plukt stukken haar uit door frustratie*
Schangah schreef:Ankie_Boris schreef:Ik moet nog maandje wachten...aaaaargh!! *plukt stukken haar uit door frustratie*
Roodvos schreef:[
@Schangah: Toen ik op zoek ging naar een ander zadel was ik je ook al tegengekomen in zadeltopics. Jij hebt nu toch een Jeremy Rudge? Heb ik ook nog gepast, wel een heel mooi zadel. Maar 18 weken wachten, jeetje, ben ik blij dat ik voor een Wow ben gegaan. Had nu nog geen 14 dagen wachttijd omdat e.e.a. op voorraad lag, danwel zwart maar dat wilde ik toch. Nog niet mijn ideale combi, maar goed. De rest is in bestelling. Kan in ieder geval weer rijden.
Beetje verlate reactie ivm vakantie: mijn opmerking over niet mooi zijn van het zadel was idd algemeen bedoeld en niet tav jou. Dat stond ergens eerder en ook al in andere topics over Wow. Ik vind dat zo'nargument dat ik het even kwijt moest.
2005 schreef:Kan je Wow zadels ook ergens tijdelijk proberen (tegen een vergoeding?). Een vriendin van mij wil misschien een WOW zadel aanschaffen, alleen ze zou hem liever eerst in ieder geval een week willen proberen (aangezien het nogal een bedrag is om uit te geven en de ervaring is dat het paard in het begin niet alles laat merken).
2005 schreef:Kan je Wow zadels ook ergens tijdelijk proberen (tegen een vergoeding?). Een vriendin van mij wil misschien een WOW zadel aanschaffen, alleen ze zou hem liever eerst in ieder geval een week willen proberen (aangezien het nogal een bedrag is om uit te geven en de ervaring is dat het paard in het begin niet alles laat merken).
__Laura schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar rijfoto's van voor wow & met wow?
Over een jaar ofwat gaat mijn kleuter onder het zadel en ben een beetje aan het rondkijken voor zadels. Is Wow ook geschikt voor het inrijden van een paard (als in: is het makkelijk aan te passen wanneer het paard verandert?)
__Laura schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar rijfoto's van voor wow & met wow?
Over een jaar ofwat gaat mijn kleuter onder het zadel en ben een beetje aan het rondkijken voor zadels. Is Wow ook geschikt voor het inrijden van een paard (als in: is het makkelijk aan te passen wanneer het paard verandert?)
__Laura schreef:Thanks Tries!
& wat ben je kwijt geweest aan je Wow?