Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Misschien dat ik wel zelf een grijs onderlegding kan maken, maar dan wat breder (neusriem) dan die dingen die bij het hoofdstel zelf zitten.
Dat koptstukje en de frontriem gebruik ik toch nooit.
Aria_zz schreef:Ja kun je best proberen! Wat ik nu heb vind ik het voor mezelf zeker goed, dus het is mogelijk! Skai is idd het beste, al denk ik dat je met een zachte, stevige gewone stof ook wel iets kan, want skai heeft niet altijd de mooiste kleuren.
yvonnedv schreef:http://leerlooier.nl/catalog/index.php? ... f64qqe9bo1 hier hebben ze anders best leuke kleuren
Nies_ schreef:Aria_zz schreef:Ja kun je best proberen! Wat ik nu heb vind ik het voor mezelf zeker goed, dus het is mogelijk! Skai is idd het beste, al denk ik dat je met een zachte, stevige gewone stof ook wel iets kan, want skai heeft niet altijd de mooiste kleuren.
Ja, klopt, skai heeft hele lelijk kleuren, maar donkergrijs moet wel te vinden zijn lijkt me?
Nies_ schreef:Even offtopic misschien, maar ik heb stukken klittenband in de wand van mijn kast geniet waar ik de onderlegdingen tegen aan plak. Toen ze los in m'n kast lagen was ik ze altijd kwijt, haha
Misschien een handig idee voor sommigen.