Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nanoeh schreef:nee maar dit is van een poosje terug :
http://i49.tinypic.com/s4yvtc.jpg
en hier zie je dat hij dat laatste mooie knikje niet maakt. hij kant het wel, maar vind het moeilijk en doet het alleen als ik echt aan het bit ga zitten wat er (denk ik) nogal gemeen uit ziet maar dat komt weer omdat dit bit waarscheinlijk te groot is.
PS: niet op mijn houding letten, ik was op een vreemd terrein en nogal gestresst

.
Citaat:me intrictrise heeft gezegt dat ik een wat scherper bit moet kopen want deze is nogal dik.
maar ze heeft geen merk genoemt of soort
[/quote]
LisaMS schreef:Wat zijn sommige mensen toch dom op bokt![]()
Ze geeft aan dat ze een dunner bit nodig heeft, omdat deze te dik is voor zijn mond.
Als ze een dunner bit koopt die wel in de juiste dikte heeft, zit dat juist fijner dan zo'n dik bit.
Zij heeft er zelf van gemaakt dat een dunner bit scherper is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn!
zorro schreef:LisaMS schreef:Wat zijn sommige mensen toch dom op bokt![]()
Ze geeft aan dat ze een dunner bit nodig heeft, omdat deze te dik is voor zijn mond.
Als ze een dunner bit koopt die wel in de juiste dikte heeft, zit dat juist fijner dan zo'n dik bit.
Zij heeft er zelf van gemaakt dat een dunner bit scherper is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn!
lees mijn post eventjes.. Klein stukkie boven jou post.. Daar zegt ze nog heel duidelijk dat het niet het geval is dat het bit te dik is voor de mond van het paard.
.

Benfan schreef:6 pagina's lang gezeur om er vervolgens achter te komen dat je een dunner bit moest omdat er te weinig ruimte in zijn mond zat? Ik vind het een beetje vreemd dat je dat niet gewoon direct zei ipv zo moeilijk te zitten doen. Dit was allemaal helemaal nergens voor nodig geweest.
Ik moet zeggen dat ik je zo niet echt serieus kan nemen. Als je zo frecking weinig vertrouwen hebt in de mensen hier op het forum vraag dan geen advies.