Zou zelf ook niet zo'n koud ding in m'n mond willen!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) even onder de warme kraan. De warme kraan zit aan het einde van de gang dus hij koelt mooi wat af als ik terug loop. Vind eigenlijk dat ik daar altijd aan moet denken, volgens mij is het heel naar zo'n koud ding in je mond, maar helaas vergeet ik het ook nog wel eens.. Ik doe 'm sowieso altijd even tussen m'n handen om de ergste kou er af te halen. Dat is automatisme, daar denk ik niet eens bij na haha. Citaat:Spijtig voorval : enkele jaren geleden, begon een mederuiter ineens te roepen dat haar paard uit zijn mond bloedde. Bleek dat hij blaren op zijn tong en mondhoeken had en dat er op sommige plaatsen het vel gewoon was afgescheurd. Het vroor toen hard en het meisje vond het al raar dat haar paard zijn hoofd had weggetrokken bij het aandoen van het hoofdstel. Nadien wist ze dus waarom.
Hannah_Menno schreef:En een paard heeft 'm zelfs in z'n mond!![]()
Waarom zou een bit vies zijn? Neem aan dat je 'm na het rijden goed afspoeld?
Tenzij jij vies bent van jezelf denk ik niet dat dit een
waard is? 
Echt binnen... In de hal van ons huis. Dus niet in een kastje oid. pharagirlke schreef:Hannah_Menno schreef:En een paard heeft 'm zelfs in z'n mond!![]()
Waarom zou een bit vies zijn? Neem aan dat je 'm na het rijden goed afspoeld?
Het is dan ook mijn paard zijn/haar speeksel....Tenzij jij vies bent van jezelf denk ik niet dat dit een
waard is?
Doe jij andermans kunstgebit ook in je mond als het goed afgespoelt is HM?
Maak je overigens maar geen zorgen om mijn paard, mijn hoofdstellen hangen binnenEcht binnen... In de hal van ons huis. Dus niet in een kastje oid.
Denk alleen niet dat het past haha!