white_flower schreef:-of een uitgeknipt hartje (dat je dan het haar van je paard erdoorheen ziet). )
leuk idee!
kun je wel doen met een oud dekje en er creative dingen mee gaan doen
dan heeft niemand anders ook jou dekje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smeetjoew schreef:Anky pads zijn heerlijke duurzame pads. Moet je wat geld voor neerleggen, maar ze zijn het geld echt waard. Daarnaast trekken ze helemaal niet bij de schoft als je ze een beetje 'omhoog trekt' als je het zadel erop legt.
Nemen goed het zweet op, zijn makkelijk schoon te maken en ze zijn er in veel kleuren en soorten

(trok um wel omhoog
) Schangah schreef:Hele dunne dekjes, met een goede rugvorm erin. (horze en HH resp 15 euro en 19,95) ik heb een op maat gemaakt close contact zadel en dan moet je zeker geen dik dekje eronder.
Waardeloos vind ik de anky pads. Totaal geen pasvorm ze trekken op de schoft (zeker al een paard een hoge schoft heeft), mijn paard heeft er een hele lelijke witte plek boven op de schoft aan overgehouden.

Smartie2004 schreef:Schangah schreef:Hele dunne dekjes, met een goede rugvorm erin. (horze en HH resp 15 euro en 19,95) ik heb een op maat gemaakt close contact zadel en dan moet je zeker geen dik dekje eronder.
Waardeloos vind ik de anky pads. Totaal geen pasvorm ze trekken op de schoft (zeker al een paard een hoge schoft heeft), mijn paard heeft er een hele lelijke witte plek boven op de schoft aan overgehouden.
De dekjes van Horze vallen deze net zo lang als die van Eurostar?
Ze blijven perfect liggen onder het zadel bij mij. Vind de dikte fijn, hou niet van die dunne dekjes, vind ik persoonlijk ook niet mooi
kleuren, ligt eraan bij welke kleur het paard is. Mijn paard is bont en vind ik paars,blauw,zwart,bruin, etc erg mooi staan