#Ymke# schreef:Als ik naar de huisarts ga en die zegt jij hebt dit of dat, ga je daar toch van uit? Als je alles zelf moet checken heb je echt geen leven (meer).
Zo is het ook met een zadelmaker, als hij zegt dat het goed is, moet je er vanuit kunnen gaan dat het goed is! Dat laatste is bij hulsebos dus niet het geval, wat betekend dat hij imo niet geschikt is om zadels af te meten/te leveren of iets wat er op lijkt. Zijn functie is mensen adviseren die er geen ballen verstand van hebben, daar word hij voor betaald. Als je een zadelmaker niet kunt vertrouwen of een zadel goed is, schiet hij te kort in zijn functie. Als ik dat doe word ik op m'n vingers getikt, maar blijkbaar komt hij er ongestraft meeweg want iedereen vind het heel normaal dat je zelf alles nog 10x moet checken!
Als mijn gevoel daar dan tegenin gaat, laat ik het zeker checken..ook bij de huisarts !!
En bij vakmensen zou je er vanuit moeten kunnen gaan ja, maar is vaak niet het geval en die bewijzen heb ik wel heel veel vaker gezien. Niet alleen met een zadelmaker maar ook dierenartsen, hoefsmeden en noem maar op.
ja, wij met de slechte ervaringen zuigen het uit onze duim!