Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MissDonna schreef:misschien moeten jullie even lezen dat ze al een perfect zadel gevonden heeft

janouk schreef:Niets zo lastig als het vinden van een goed zadel op een haflinger.Ook vele jaren bezig geweest van Stubben, Kieffer en Thorowgood en Wintec.
Eindelijk nu een lekker dressuurzadel gevonden, dat en lekker zit voor mij en ook nog goed ligt op mijn Haf. En blijft liggen bij het galopperen en het opstappen.
Mocht je nog zoeken naar een goed zadel: hier hebben wij die van ons gevonden.
Ooteman in Hoogkarspel (niet zo heel ver van Heerhugowaard) http://www.ooteman.nl
Wij rijden nu op een Global dressage,33 w.
we hobbelen hier lekker mee verder.nadita schreef:Ik heb ook een Haflinger, maar dan eentje met 0,0 schoft en een rondgeribd lijf. Ondanks dat ze luxe gefokt is, heeft ze een onmogelijke rug voor een goed passend zadel. Heb tot nu toe nog niets kunnen vinden. Boommaat 35 is nog te smal. Nu komt binnenkort Massimo zadels langs om te meten, daar zit hopenlijk iets vooor haar bij.
Er moet voor jouw pony toch ook wel een passend zadel gevonden kunnen worden. BIj een goede zadelmaker zoals Daaleman of Hulsebos?