Ook niet veel dekjes nodig?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook niet veel dekjes nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:06

precies Ja !

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:41

MISTRAL94 schreef:
Het paardenwereldje is een heel raar wereldje. Gunnen elkaar het licht in de ogen niet hoe dom is dat eigenlijk? We delen namelijk allemaal dezelfde passie de liefde voor het paard Frusty

Vind ik ook Natalie heb je helemaal gelijk in!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:44

Jammer he? Het kan zoveel leuker zijn als iedereen normaal kan doen tegen elkaar en een ander iets kan gunnen.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:49

MISTRAL94 schreef:
Jammer he? Het kan zoveel leuker zijn als iedereen normaal kan doen tegen elkaar en een ander iets kan gunnen.

Ja dat vind ik zelf ook altijd heel jammer!
En dat heeft niet alleen met spullen te maken (ondanks dat ik voel dat er wel veel afgunst voor is)
Kijk voor de gein eens op een wedstrijd wat er tussen loopt!
Heb er mooi schijt aan Bloos Zal het straks ook wel hebben met Harley op wedstrijd alleen wij laten ons door niks van het veld afslaan Haha!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:50

Ja en nee.
Ja er is een hoop jaloezie in de paardenwereld.
maar dit vind ik niet een principe van het licht elkaar niet in de ogen gunnen eigenlijk, dit zijn gewoon meningen, geen aanvallen imo.
Mijn mening is dat ik het onzin vind om 100 dekjes te hebben, 2 hoeft ook niet, maar zoveel vind ik persoonlijk onzin. Maar ik houd mensen niet tegen.

Ik heb andere dingen waar ik veel geld in steek die voor mij waardevol zijn.
O.a. paragliding, dat is duur qua uitrusting! maar dat zal jij misschien dus weer onzin vinden. Vork

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:52

Een mening? Elkaar het licht niet in de ogen gunnen is imo geen mening Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:56

tjah.. ieder zijn meug toch?
de een gaat elk weekend uit en geeft 50 euro ut op een avond, ik geef het uit aan een mooi dekje.
want ja.. ik behoor ook tot die malloten met meer dan 30 dekjes Clown
ik heb er zelf veel pelzier aan om mijn paarden in leuke kleurtjes en setjes te steken, OOK in kleuren die anderen waarschijnlijk verfoeien.
tjah.. als ik er opmerkingen over krijg zegt dat meer over die ander dan over mij is mijn mening.
als ik besluit er mijn geld aan te besteden, is het mijn zaak en alleen die telt in mijn ogen.
ik doe er niemand kwaad mee, en als er mensen jaloers zouden zijn of vinden dat ik ermee pronk ( whuhahah mjah.. geloof dat ik de laatste in de wereld ben die dat doet en dat straal ik 100% zeker ook uit) dan heb ik eigenlijk medelijden met die mensen Nagelbijten / Gniffelen

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:02

Ik heb er 5, gebruik er eigenlijk maar 2. Vork
Soms als ik leuke dekjes zie wil ik ze wel kopen, maar geef mijn geld liever ergens anders aan uit.
Maar als andere mensen liever hun geld aan dekjes uitgeven is dat ook prima, ik vind paardenspullen ook erg leuk maar heb er gewoon niet veel geld voor. Vork

Maniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 11:33

Wij hebben er wel veel, maar we hebben ook 6 paarden dus het is wel nodig! Ik ben ook totaal niet van de setjes.

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 11:45

Ik heb er 3. Waarvan 2 van het kruidvat, vorig jaar in de opruiming gekocht voor 3 euro per stuk en een 5 jaar oude divopad. Mijn paard staat buiten, dus de dekjes worden na een paar x rijden echt vies. Dan gaan ze de was in. 3 is dan het ideale aantal dan volgens mij. 1 in de was, ander nog nat, nummer 3 om mee te rijden.

Nicole_ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:56

dit heb ik nou dus ook ik zien mensen op de club die hebben iets van 25 verschillende setjes.
ik heb per paard 1 paar peesbeschermers en 2 dekjes voor als de ene nat is;)
en ik redt ik het goed mee. zat laatst beetje te berekenen hoeveel geld die meiden allemaal niet kwijt zijn want wat ze kopen zijn ook niet de goedkoopste dekjes allemaal rond de 40 a 50 euro en dan nog bandage's peesbeschermers in de zelfde kleuren.
dat is zowat een halve pony:O
Maar ik vind gewoon dat je zelf moet weten waar je je geld aan besteed de ene doet het aan dekjes en kleding de ander aan uitgaan en weer een ander aan iets anders...

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 14:04

ik ben ook niet van de vele dekjes aangezien ik kwa kleur best wel een zijkert ben Clown ik hoef niet alle kleuren van de regenboog en meer dan 3 zwarte dekjes is helemaal niet handig Ach gut
maar mensen mogen het van mij zelf weten hoor! soms denk ik wel eens van jeej wat afschuwelijk zo'n dekje dat zou ik nooit doen... maar dat denk ik ook als iemand een kanariegele jas aanheeft Haha! gewoon persoonlijke smaak en zoalng je dat van elkaar respecteerd is er niks aan het handje volgens mij!

XxLOLxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:52

ik heb zelf 3 pony's die ik rij en dan nog 1 pony die ik zelf dan nie rij maar een kleine kinderen
en voor die 3 poný's die ik rij heb ik ongeveer 3 sjabrakjes per pony en voor die pony die 1x per week gereden wordt heb ik er 1 voor en dan nog 4 wedstrijd sjabrakje ofzow maar zelf hoe ik niet meer sjabrakjes vind ht zow wel genoeg

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:33

MISTRAL94 schreef:
Een mening? Elkaar het licht niet in de ogen gunnen is imo geen mening Clown

Ik zie hier sirieus niet in dat mensen elkaar hier het licht niet in de ogen gunnen.
Oke, sodeletuut was fel, maar voor de rest?
Ik zie alleen maar meningen eigenlijk, en ik ben nogal allergisch voor dat ''elkaar het licht niet in de ogen gunnen'' gedrag.

Lowara, van het besteden van 50 euro op een avond uitgaan zie ik het nut ook niet zo van in eigenlijk.
Maar dat moet ieder voor zich weten of hij/zij dat leuk vind.
Ik drink en rook niet en ik kan niet goed tegen de lawaai en rook en je doet mij er geen lol mee.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:38

Ik heb het niet over de situatie hier (overigens ook niet van het noemen van namen) Ik heb het over het paardenwereldje algemeen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:51

Aah, oke. Clown

coby88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:54

Ik heb ook ong 5 dekjes maar ik heb toch 1 of 2 favorieten.
Vind het trouwens ook zonde om een dekje van 50 euro te kopen alleen omdat er een merknaam op zit.
Ben ook niet zo van de setjes Lachen, dan zou ik ook 5 jassen bij 5 dekjes en 5 peesbeschermers en 5 rijbroeken nodig hebben in die kleur, dat gaat bij allemaal wat boven mijn pet Lachen.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:58

Volgens mij heb ik 5 dekjes. 3 voor onder mijn dressuurzadel 2n 2 onder mijn veelzijdighedi richting springen zadel

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:57

Ik heb er 4 ofzo.
Ik ga er niet mee showen ofzo ik gebruik ze gewoon voor de functie. Maar natuurlijk betekent het niet dat je er geen leuk kleurtje op gooit.