Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxxmh schreef:BranwenGC schreef:Had je die besteld, dat de levering zo lang duurt?
Ja op een zondag 26 maart besteld en kreeg op dinsdag een bericht dat het einde van die week binnen kwam. Eergisteren weer bericht gestuurd dat die gisteren of vandaag binnen kwam dus morgen weer bellen pff..
Sille55 schreef:xxxmh schreef:
Ja op een zondag 26 maart besteld en kreeg op dinsdag een bericht dat het einde van die week binnen kwam. Eergisteren weer bericht gestuurd dat die gisteren of vandaag binnen kwam dus morgen weer bellen pff..
Ah ik ben dus niet de enige. Bij mij precies hetzelfde, dat weekend de suede mist en baselayer besteld en ook bericht gekregen dat het eind van de week binnen zou komen. Inmiddels inderdaad bijna 2 week verder en nog geen verzendbevestiging...
Macs schreef:Iemand interesse in luxury square (dat is suede toch? Zo voelt ie wel) oak green maat Full?
Of heeft iemand deze in maat Cob?
Nathalie__ schreef:Ik heb gisteravond ook de mist polo en mist suede dekje besteld. Wel bevestiging gehad van bestelling, nog geen verzendbevestiging. Hopelijk duurt het niet zolang als hierboven, dat is wel extreem