Even wat anders verzinnen hahahah
Heb nu 10 ES dekjes en 14 PS dekjes

Ga even kijken of het beter lukt, anders gooi ik ze op een stapel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Devic schreef:De corduroy lijkt op de foto weer lichter van kleur als de latte ruffle of mamba. En de peesbeschermers lijken helemaal een stuk donkerder.
En dan komt er ook weer nog een nieuwe ES kleur zag ik net…
Wat een dilemma’s
NoTrouble schreef:Devic schreef:De corduroy lijkt op de foto weer lichter van kleur als de latte ruffle of mamba. En de peesbeschermers lijken helemaal een stuk donkerder.
En dan komt er ook weer nog een nieuwe ES kleur zag ik net…
Wat een dilemma’s
De peesbeschermers zijn inderdaad donkerder. Maar wel echt anders dan de champagne van ES hoor.
Daphara schreef:Het vorige topic was ook 510 pagina’s, denk dat de mondjes het vast niet erg vinden als dit topic een aantal pagina’s langer wordt, we zijn met een nieuw topic bezig, dat kost wat tijd en rond de feestdagen is dat wat lastig plannen toch. We zijn iig niet van plan er 600 pagina’s van te maken.
Devic schreef:Op de valreep: heet iemand een vergelijkingsfoto met de PS Latte ruffle en de ES Champagne? Ik heb al in de zoekfunctie zitten prutsen maar zonder resultaat.
Ik had de Latte al in mn winkelmand bij RG maar ik twijfel of de kleuren niet teveel op elkaar lijken. De champagne hebben we namelijk al. Latte lijkt lichter maar ik las hier ook in het topic dat hij in het echt een stuk donkerder is.
Danique_G schreef:Devic schreef:Op de valreep: heet iemand een vergelijkingsfoto met de PS Latte ruffle en de ES Champagne? Ik heb al in de zoekfunctie zitten prutsen maar zonder resultaat.
Ik had de Latte al in mn winkelmand bij RG maar ik twijfel of de kleuren niet teveel op elkaar lijken. De champagne hebben we namelijk al. Latte lijkt lichter maar ik las hier ook in het topic dat hij in het echt een stuk donkerder is.
Heb de latte mamba en de es champagne? Zal ik morgen bij daglicht eens een foto maken?
Vind de kleuren erg anders. Maar de latte is een koelere toon dan de champagne.