Hoe plat is jouw pannenkoek??? Want ook de reikwijdte van een Trekker is begrensd......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Citaat:BZ: ik vind bij de Trekkers de vorm van de zitting toch altijd wel erg door het zadel aangegeven hoor, en niet door de vorm van de rug van het paard![]()
Niet zozeer dat hij rond loopt zoals bvb. het gemiddelde Engelse boomzadel, maar wel dat de zitting in een bepaalde hoek ligt zeg maar die anders is dan de rug van het paard.
BZ????![]()
Als je een Trekker uit elkaar haalt heb je een platte pannenkoek. De kussens zijn ook gewoon overal even dik, dus de vorm van de zit wordt wel degelijk door de rug bepaald. Maar die zweetbladen en de onhandige positionering van de wrongen maken dat je erg vreemd wordt neergezet. Maar dat is uiteraard - zoals altijd - persoonlijk. Probleem is dat iedereen zijn zadel gezellig op de schouders van het paard legt, vervolgens niet wijd genoeg open draait en dan ligt de boel berg-op.
Als je poezelige achterwerkje eenmaal is verpest door een velzadel - waarop je idd niet in een stoelzit hoeft te zitten - wil je niet anders meer, dus pas op wat je gaat testen
_Nelleke_ schreef:Ja ik zat al naar de OP van dit topic te kijken en die is inderdaad gewoon prima met wat kleine aanpassingen. Maar ik wil niemand tegen het hoofd stoten en zomaar de boel overnemen op eigen gelegenheid...
First_Unique schreef:Ja zeker jammer! Ze steken in mijn been aan de bovenkant, deed na een half uur rijden echt zeer hihi, en zo hard zijn ze niet eens.. Maar toch..