Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FirebirdM schreef:Ik zit me toch te lekkerbekken bij die Ghost zadels...Afgelopen dagen een aantal keer zonder zadel gereden, en behalve dat mijn beenhulpen tien keer beter aankomen, laat paardlief zich ook veel makkelijker over de rug rijden dan met haar huidige zadel. Dat zit haar dus duidelijk enorm in de weg. Een minimalistisch, zweetbladloos en flexibel zadel zou zoveel fijner voor ons zijn! Ik heb mijn hoop gevestigd op een Quilty.
![]()
Hoe zit het met de levertijden van de Ghost zadels en pads? Ik zie dat bij MZM-geestig een Quilty op voorraad is, maar dan weer geen pads. Bij BuitenZinnig is geen voorraadinfo te vinden en aangezien alle dealers zich hier op lijken te houden, is de vraag hier stellen misschien sneller dan mailen (en misschien ook handig voor andere geïnteresseerden)...Is er daarnaast momenteel een erg lange wachtlijst om te testen of valt dat mee? Klinkt misschien ongeduldig, maar ik heb door de afgelopen paar dagen zo'n weerzin ontwikkeld om het huidige zadel er op te leggen dat ik liever gister dan vandaag iets nieuws heb.
moonfish13 schreef:Op alle vragen: geen idee wat ik nodig heb.
Pippaa schreef:Off topic:
Zie ik nou pagina 499![]()
Citaat:BZ: ik vind bij de Trekkers de vorm van de zitting toch altijd wel erg door het zadel aangegeven hoor, en niet door de vorm van de rug van het paard![]()
Niet zozeer dat hij rond loopt zoals bvb. het gemiddelde Engelse boomzadel, maar wel dat de zitting in een bepaalde hoek ligt zeg maar die anders is dan de rug van het paard.