Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sky_As schreef:Wat zou mooier zijn op een vos.... De pistachio of de winter lake?
Gaat om deze kleur vos
[ [url=m/2ixr1D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet, ik vind ze beiden erg gaaf en volgens mij staan ze ook allebeierg mooi op vos.. Ik heb mazzel dat ze alleen voor dressuur zijn, kost het ook geen geld

! Ik houd hem nog even nieuw.
Drico schreef:Denk inderdaad dat allebei de kleuren wel mooi zullen staan!
(zeker niet op een pony die nog 2 moet worden)..... twijfel twijfel..... Sky_As schreef:Drico schreef:Denk inderdaad dat allebei de kleuren wel mooi zullen staan!
die zat net niet in mijn budget :-P om eerlijk te zijn vind ik 1 dekje met bandages (die ik nooit gebruik) al vrij prijzig, maar 2 kan ik voor mezelf niet goedpraten(zeker niet op een pony die nog 2 moet worden)..... twijfel twijfel.....
_Nicky schreef:Ik ben begonnen met sparen toen mijn paard nog een veulen was, wordt in maart drie...
(en bandages die ik nooit gebruik
). dat gaat me voor nu nog even te ver. Dus ik moet kiezen van mezelf. Instagram (had daar een poll neer gezet) neigt nu naar de blauwe...... (dus als jullie het daar niet mee eens zijn kun je daar nog stemmen
)

Sky_As schreef:Drico schreef:Denk inderdaad dat allebei de kleuren wel mooi zullen staan!
die zat net niet in mijn budget :-P om eerlijk te zijn vind ik 1 dekje met bandages (die ik nooit gebruik) al vrij prijzig, maar 2 kan ik voor mezelf niet goedpraten(zeker niet op een pony die nog 2 moet worden)..... twijfel twijfel.....
is hij uitverkocht bij ruitergoed!
)