Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 10:38

Waidida schreef:
Duran123 schreef:
Het leven zit me echt tegen :') de baselayer met korte mouwen is nergens meer te vinden in de sage en zeker niet in mijn maat (xxs/32) en toen ging ik bij kramer kijken en was er eentje die ik wel leuk vond maar was die er enkel vanaf 34 en stond erbij dat hij groot uitvalt. Moest er iemand dus nog een idee hebben van een shirt met korte mouwen dat bij de sage suede past hoor ik het graag, ik heb dan toch al de baselayer met lange mouwen besteld voor die ook overal weg is :'(

Kramer in de gaten houden. Er wordt daar zo vaak weer aangevuld. Kan best dat ze binnenkort wel je maat hebben, of er een ander shirt beschikbaar is in die kleur.
De kleur zou idd wel kunnen dat ie weer wordt aangevuld maar mijn maat (32) hebben ze eigenlijk nooit helaas. Het ook gewoon echte een moeilijke maat ;(

Denk dat je dan eerder bij de kindermaten moet kijken :j 176 is normaal gelijk aan Xs.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 10:59

maessie schreef:
Denk dat je dan eerder bij de kindermaten moet kijken :j 176 is normaal gelijk aan Xs.

Please vertel mij waarom ik hier nog niet aan gedacht had, soms vraag ik me echt af hoe het kan dat ik ooit een diploma heb kunnen halen :') erg goeie tip dankje!

Waidida

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 11:19

Helaas ook in kindermaten niks te vinden, kan het zijn dat het pas recent is dat lemieux ook kindermaten heeft? Ik krijg namelijk de indruk dat dat gewoon niet eens bestaan heeft van die collectie...
Bij kramer helaas ook niks

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 11:25

Waidida schreef:
Helaas ook in kindermaten niks te vinden, kan het zijn dat het pas recent is dat lemieux ook kindermaten heeft? Ik krijg namelijk de indruk dat dat gewoon niet eens bestaan heeft van die collectie...

Klopt inderdaad. En leMieux brengt vaak voor de kinderen de Young Riders en de Kids collectie uit. Dit zijn ook niet altijd dezelfde kleuren als de adult collectie. Behalve van dit voorjaar :)

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 11:28

ava_krause schreef:
Waidida schreef:

Klopt inderdaad. En leMieux brengt vaak voor de kinderen de Young Riders en de Kids collectie uit. Dit zijn ook niet altijd dezelfde kleuren als de adult collectie. Behalve van dit voorjaar :)

oh dat is echt super jammer

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:04

Welk dekje van Lemieux lijkt ook alweer op de Amaranth van ES? Musk of truffle??

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:05

Truffle, dacht ik! Musk is roze-achtig

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:49

Ohh ik zie het idd. Dan lijkt de mink er mss nog meer op. Maar denk dat het de truffle is idd.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:20

Nee truffel is veel lichter eerder de musk
Afbeelding

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:32

De Amaranth heb ik zelf. Heb alleen die van lemieux nooit in het echt gezien.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:46

In het vorige PS of Sweden/Equestrian Stockholm topic staat in ieder geval een foto van de Le Mieux Truffle bij de Amaranth, als je op Truffle zoekt in deel 3 kom je 'm tegen. Lijkt wat kleurverschil in te zitten maar dan krijg je een idee!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 23:04

Queijo schreef:
Ohh ik zie het idd. Dan lijkt de mink er mss nog meer op. Maar denk dat het de truffle is idd.

Ik heb de truffle, mink en amaranth. Ik zal morgen een vergelijking maken :)

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 08:40

Thanks!

Organa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:33

25% keuzekorting bij Hypostore! Helaas doet het jay blue halster niet mee :’)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:45

Waidida schreef:

Zou de nieuwe Mystic Green collectie van Mrs Ros er niet bij passen? Die heeft shirts met korte mouwen.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:25

Bielsje schreef:
Waidida schreef:

Zou de nieuwe Mystic Green collectie van Mrs Ros er niet bij passen? Die heeft shirts met korte mouwen.

Dat was ik ook aan het denken, ik ga morgen eens op onderzoek uit, bedankt voor de tip!

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:43

Bielsje schreef:
Waidida schreef:

Ik ga het er gewoon op wagen denk ik, ik kan het nog altijd terugsturen natuurlijk , ik vrees alleen dat hij veel groener gaat zijn, maar goed die sage heeft ook echt op elke foto een andere kleur

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:05

Op de foto's van de shirts zelf zou ik denken dat ie te donker is, maar als ik kijk naar de foto's waar iemand hem aanheeft dan lijkt het wel enorm in de buurt te komen!

Ik heb nog een Kramer en Kingsland shirt met korte mouwen liggen wat erbij past maar daar ga je in verzuipen helaas :')

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:13

Bielsje schreef:
Op de foto's van de shirts zelf zou ik denken dat ie te donker is, maar als ik kijk naar de foto's waar iemand hem aanheeft dan lijkt het wel enorm in de buurt te komen!

Ik heb nog een Kramer en Kingsland shirt met korte mouwen liggen wat erbij past maar daar ga je in verzuipen helaas :')

Nee ik heb net hetzelfde, dat is echt het stomme aan zo´n blauwgroene kleur, die zijn onmogelijk op de foto te krijgen!
Ik denk dat de mesh van de sage ook iets valer is dan de suede versie?
Alleen heeft mijn paardenkindje de laatste tijd in haar wintervacht schuurplekjes, net op de plek waar de loire dekjes achteraan stoppen, nog mensen die hier last van hebben? Het ligt niet open maar de vacht is wel korter, overigens heb ik dit bij de suede die we deze zomer wel veel gebruikt hebben niet gemerkt...

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:35

Waidida schreef:
Alleen heeft mijn paardenkindje de laatste tijd in haar wintervacht schuurplekjes, net op de plek waar de loire dekjes achteraan stoppen, nog mensen die hier last van hebben? Het ligt niet open maar de vacht is wel korter, overigens heb ik dit bij de suede die we deze zomer wel veel gebruikt hebben niet gemerkt...

Ik heb geen loires, maar mijn pony heeft momenteel ook een schuurplek/afgebroken haren aan de achterkant van het zadel. Ik heb hier nog niet eerder last van gehad, maar had gelezen dat de winterharen tegen het einde van de winter brozer worden en daardoor sneller afbreken. Ik zou dus even de zomervacht afwachten en dan kijken hoe het gaat.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:45

Ja dat heb ik ook!
Oplossing is alleen met strakke zomervacht gebruiken of een maatje kleiner. De hoogte (van singel naar boven zegmaar) verandert namelijk niet, dus als je nog genoeg ruimte achter je zadel hebt zou ik een maatje kleiner nemen.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:49

Had ik inderdaad ook! De rest van het jaar prima te gebruiken. Wat in die periode nog wel eens helpt is een beetje manenspray daar spuiten. Blijft het net iets gladder dus minder wrijving. En goed je dekje in de kamer trekken.

Hier trouwens een vest van Kramer in de kleur jade bij de Sage Carbon Mesh.

Afbeelding

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:53

Wel raar dat de hoogte niet mee kleiner wordt eigenlijk. Maar goed, schuif je dan niet gewoon het probleem op?
En achter mijn zadel ruimte genoeg maar ik heb een 17" pad onder mijn 16" zadel dus achter de pad helaas geen plek over :')
Dus moest er iemand een winderen pad willen ruilen keep me posted!

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:54

quote="maessie"]
Waidida schreef:
Duran123 schreef:
Het leven zit me echt tegen :') de baselayer met korte mouwen is nergens meer te vinden in de sage en zeker niet in mijn maat (xxs/32) en toen ging ik bij kramer kijken en was er eentje die ik wel leuk vond maar was die er enkel vanaf 34 en stond erbij dat hij groot uitvalt. Moest er iemand dus nog een idee hebben van een shirt met korte mouwen dat bij de sage suede past hoor ik het graag, ik heb dan toch al de baselayer met lange mouwen besteld voor die ook overal weg is :'(

Kramer in de gaten houden. Er wordt daar zo vaak weer aangevuld. Kan best dat ze binnenkort wel je maat hebben, of er een ander shirt beschikbaar is in die kleur.
De kleur zou idd wel kunnen dat ie weer wordt aangevuld maar mijn maat (32) hebben ze eigenlijk nooit helaas. Het ook gewoon echte een moeilijke maat ;(

Denk dat je dan eerder bij de kindermaten moet kijken :j 176 is normaal gelijk aan Xs.[/quote]

Welke kleur van kramer past er bij sage dan?

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:55

Celebi schreef:
Had ik inderdaad ook! De rest van het jaar prima te gebruiken. Wat in die periode nog wel eens helpt is een beetje manenspray daar spuiten. Blijft het net iets gladder dus minder wrijving. En goed je dekje in de kamer trekken.

Hier trouwens een vest van Kramer in de kleur jade bij de Sage Carbon Mesh.

[ [url=m/MO1c2O.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wel goed om te weten, het viel me ook nog niet zo lang op, ik probeer altijd mijn dekjes goed in de kamer te trekken maar echt in no time liggen die weer plat, ik heb een te glad paard ofzo :')