Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicole_floor schreef:Ik heb denk ik 30 december pas tijd om alles op de foto te zetten. Redden we dat?
billionache schreef:Vandaag toch maar tijd gemaakt voor een collectie foto![]()
Mijn vriend vond het confronterend om ze zo allemaal samen te zien. Ik zag vooral ruimte voor uitbreidingheb mijn mond maar gehouden dat er nog wel een aantal op mijn verlanglijstje staan
[ [url=m/TkRCkm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:billionache schreef:Vandaag toch maar tijd gemaakt voor een collectie foto![]()
Mijn vriend vond het confronterend om ze zo allemaal samen te zien. Ik zag vooral ruimte voor uitbreidingheb mijn mond maar gehouden dat er nog wel een aantal op mijn verlanglijstje staan
Valt toch nog reuze mee !
billionache schreef:Vandaag toch maar tijd gemaakt voor een collectie foto![]()
maessie schreef:In elk geval geen quotelijstje, dat is zo irritant in een topic! Idd als iedereen de naam bij de foto vermeld kun je heel makkelijk wat opzoekenIk vond die collectielijsten wel gaaf trouwens
Super dat je dat wil doen Roulette!!Is er een bepaald aantal foto's ongeveer nodig?