Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sheran schreef:Gaaf zadel!
En het ziet er inderdaad goed uit bij jou Helene... maar haak je niet achter de zweetbladen?
Ik heb vandaag de beugelophanging wat naar achteren gelegd. Wel beter zo vind ik! Zeer ongelukkig moment maar je ziet mijn kont wel goed :p Ik moet dat paard nog leren uitzitten...
[ [url=m/D3jpDA.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u605LN.png]Afbeelding[/url] ]
Jasia schreef:Ik heb geen ervaring met de korf beugels, vind zelf beugels met een korf nooit zo fijn..
Ben er net achtergekomen dat mijn paard toch druk plekken lijkt te hebben van het zadelNet na haar schouder, precies waar deze week al twee keer een zweetplekje zat (alleen daar en achteraan, dus dat klopt ook al niet) heeft ze een bultje.
Het is niet van een insect, want het zit aan beide kanten precies op dezelfde plek.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
pmarena schreef:Oh wat korfbeugels betreft: ik heb echt héél veel soorten stijgbeugels gehad en geprobeerd de afgelopen jaren, ook hele dure![]()
En vind niks zo fijn als dergelijke beugels met een gedraaide ophanging en dan nog een korf er overheen zodat je niet door de beugel heen kan schieten met je voet, èn een wat breder stuk waar je voet op rust is ook erg prettig