Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tango1979 schreef:Muronia schreef:Ik ben net begonnen, ik heb er nog maar 3 dus dat is ook niet echt iets vergeleken met de rest hier
Zo begon ik begin dit jaar aan dit topicDon't worry komt vanzelf goed ( alleen niet zo goed voor je bankrekening)
Muronia schreef:Haha ik ben er ook bang voor. Het is echt mooi spul. Ik denk dat ik mijn eskadron verzameling te koop ga zetten
_Rosanna schreef:Meelezen en foto's kijken is zeer verkeerd in dit topic maar zo verslavend![]()
Zo begon ik met 1 dekje en mocht ik er van men zelf 10 hebben en niet meer ik denk alleen niet dat ik ze nu moet gaan tellen![]()
Hier naast me liggen er al 8 (net gewassen) 1 nieuwe in de auto en dan nog een stapeltje in de kast
Drico schreef:Marieke1495 schreef:Is het misschien ook een idee om bij de ES en PS dekjes in de openingspost de combinaties met andere merken qua kleding en beschermers neer te zetten?
Een overzichtelijke lijst lijkt mij wel handig.
Dat zou wel mega handig zijn ja! Maar misschien is een quote lijstje dan beter? Dat als je een kledingstuk hebt dat match dat je het lijstje weer kan quoten
Coshina schreef:Bij mij begon het met het winnen van een bingo, maar had nog geen paard. Toen had ik een paard (en al een verzameling aan dekjes). Daarna kwam ik dit topic tegen en zijn we een jaar en 20(?!) dekjes verder![]()
Ik combineer alles met een frontriem. Beschermers of bandages gebruik ik nooit.
[ [url=m/IHoowF.jpg]Afbeelding[/url] ]
En op deze foto missen er nog 3
Marjo schreef:Roulette_ schreef:Omdat we in een jaar tijd naast al onze koop transacties kans hebben gezien ook nog een heel topic vol te praten wordt het tijd voor een nieuw topic.
Na wat overleg achter de schermen wil ik me wel aanbieden om een nieuwe openingspost te maken die hopelijk onze PS en ES verslaving recht aan doet.
Voor iedereen die in de openingspost terug wil komen, wil je een collectie foto (alleen PS en ES natuurlijk) en een leuke foto van jezelf en/of je paard willen sturen in PB?
Toevoeging: the more the merrier, hoeveel dekjes je hebt of sinds wanneer je mee praat maakt niet uit, zo lang je het maar gezellig vind om samen deel 3 vol te gaan praten
Oef dat moet ik morgen doen, maar ik hoop dat het topic dan niet al dicht is![]()
Zit nu op het werk namelijk en heb hier geen foto van mij en Rolex XD
Marieke1495 schreef:Is het misschien ook een idee om bij de ES en PS dekjes in de openingspost de combinaties met andere merken qua kleding en beschermers neer te zetten?
Een overzichtelijke lijst lijkt mij wel handig.
KB12 schreef:Geen foto op het moment, maar dit is momenteel mijn collectie. Hoewel mijn voorkeur eerst naar ps uitging merk ik dat ik toch steeds meer van es ga kopen.
Ps Moss
Ps Emerald
Ps wine
Ps sand ruffle
Ps light blue
Ps lemon ruffle
Es black gold
Es emerald
Es steel blue
Es deep olivine
Es champagne
Es royal classic