PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:51

Oh waaaauw, die glitter op de bonte! Heel tof!!!

Ik zal proberen een collectiefoto te maken. Moet ff een keer bij daglicht. M'n glitter zal er na de kerst pas zijn..

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:52

En dankzij een tip van de broekhangers hier in het topic hebben mijn dekjes hier nu ook een mooi plekje :D

Afbeelding

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:57

Muronia schreef:
Ik ben net begonnen, ik heb er nog maar 3 dus dat is ook niet echt iets vergeleken met de rest hier _O-

Zo begon ik begin dit jaar aan dit topic :o Don't worry komt vanzelf goed ( alleen niet zo goed voor je bankrekening)

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:02

Tango1979 schreef:
Muronia schreef:
Ik ben net begonnen, ik heb er nog maar 3 dus dat is ook niet echt iets vergeleken met de rest hier _O-

Zo begon ik begin dit jaar aan dit topic :o Don't worry komt vanzelf goed ( alleen niet zo goed voor je bankrekening)

"Nee hoor, meelezen kan vast geen kwaad."

*kocht vervolgens 6 dekjes in 4 maanden := *

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:05

Haha ik ben er ook bang voor. Het is echt mooi spul. Ik denk dat ik mijn eskadron verzameling te koop ga zetten :oo

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:07

Meelezen en foto's kijken is zeer verkeerd in dit topic maar zo verslavend :+

Zo begon ik met 1 dekje en mocht ik er van men zelf 10 hebben en niet meer ik denk alleen niet dat ik ze nu moet gaan tellen :')
Hier naast me liggen er al 8 (net gewassen) 1 nieuwe in de auto en dan nog een stapeltje in de kast :o

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:09

Muronia schreef:
Haha ik ben er ook bang voor. Het is echt mooi spul. Ik denk dat ik mijn eskadron verzameling te koop ga zetten :oo

Als je heeeeel toevallig een Heritage racing green hebt liggen, houd ik me aanbevolen :j Dat is de laatste van mijn lijstje die ik graag wil, naast Mango, maar ik heb al soft lemon liggen dus ik heb even genoeg geel :")

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:10

_Rosanna schreef:
Meelezen en foto's kijken is zeer verkeerd in dit topic maar zo verslavend :+

Zo begon ik met 1 dekje en mocht ik er van men zelf 10 hebben en niet meer ik denk alleen niet dat ik ze nu moet gaan tellen :')
Hier naast me liggen er al 8 (net gewassen) 1 nieuwe in de auto en dan nog een stapeltje in de kast :o

Maar, je kan er toch zelf niet aan doen dat je niet verder dan 10 kan tellen ;)

Getup

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:31

Mooi , de glitters op de bonte !

Maak morgen een foto van m'n dekjes

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:36

Hier ook begonnen met meelezen. “Mooie dekjes maar te duur en vind het minder dat iedereen zulke dekjes heeft”
Kwam Horselet, ja toen kon ik me niet meer inhouden _O-
Heb nu 2 dekjes en 2 paar flextrainers _O-

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:48

Drico schreef:
Marieke1495 schreef:
Is het misschien ook een idee om bij de ES en PS dekjes in de openingspost de combinaties met andere merken qua kleding en beschermers neer te zetten?
Een overzichtelijke lijst lijkt mij wel handig. :)

Dat zou wel mega handig zijn ja! Maar misschien is een quote lijstje dan beter? Dat als je een kledingstuk hebt dat match dat je het lijstje weer kan quoten

Er is een Mix & Match setjes topic!

[HAR] [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Als je onderin elk topic de naam van het dekje invult, krijg je sowieso alle berichten in dat topic te zien met dat woord er in, zo kun je snel zoeken in de foto’s hoe een bepaald dekje er uit ziet op verschillende paarden of bijvoorbeeld hoe het matched met andere merken.

Afbeelding

Wat wel daarvoor handig is, is dat men wel bij foto’s de kleur van het dekje/dekjes vermelden.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:49

Bij mij ging het ook ongeveer zo :Y) Was nooit zo van de setjes, maar een leuk dekje werd voor mij door de jaren heen steeds belangrijker, en hoe tof was het om die met je eigen kleding te combineren. Paar weken geleden kwam ik dit topic tegen en ik was op slag verliefd op de ES en PS dekjes := Heb er nu 4, maar staan nog wel een paar op de wishlist. En dan sla ik mezelf voor m'n kop want waarom zou je zo veel gaan uitgeven aan dekjes, maar ik kan niet meer stoppen met setjes zoeken :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:52

Heb ook door dit topic binnen 3 weken 2 setjes gekocht. Heb nu een belofte gemaakt aan mijn vriend: ik mag niets meer kopen tot mijn jaarling richting doorrijden gaat. Anders moet ik een surround system kopen voor hem.
Heb dit al 6 weken kunnen volhouden :j

Coshina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:01

Bij mij begon het met het winnen van een bingo, maar had nog geen paard. Toen had ik een paard (en al een verzameling aan dekjes). Daarna kwam ik dit topic tegen en zijn we een jaar en 20(?!) dekjes verder :')

Ik combineer alles met een frontriem. Beschermers of bandages gebruik ik nooit.
Afbeelding

En op deze foto missen er nog 3 _O-

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:05

Wauw mooie verzameling hoor!

Hoe valt de kleding van ES qua maat eigenlijk? Ik zag een leuk vestje maar de meeste ruiterkleding vind ik erg klein vallen dus ik durf het eigenlijk niet te gokken.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:05

Coshina schreef:
Bij mij begon het met het winnen van een bingo, maar had nog geen paard. Toen had ik een paard (en al een verzameling aan dekjes). Daarna kwam ik dit topic tegen en zijn we een jaar en 20(?!) dekjes verder :')

Ik combineer alles met een frontriem. Beschermers of bandages gebruik ik nooit.
[ [url=m/IHoowF.jpg]Afbeelding[/url] ]

En op deze foto missen er nog 3 _O-

Oeps!

Ik won ook mijn eerste ES dekje met een Bingo en sinds die tijd helemaal verslaafd.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:07

Geen foto op het moment, maar dit is momenteel mijn collectie. Hoewel mijn voorkeur eerst naar ps uitging merk ik dat ik toch steeds meer van es ga kopen.

Ps Moss
Ps Emerald
Ps wine
Ps sand ruffle
Ps light blue
Ps lemon ruffle

Es black gold
Es emerald
Es steel blue
Es deep olivine
Es champagne
Es royal classic
Es crystal grey
Es ice blue
Es bronze gold
Es mahogany
Es monaco blue

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-21 22:10

Marjo schreef:
Roulette_ schreef:
Omdat we in een jaar tijd naast al onze koop transacties kans hebben gezien ook nog een heel topic vol te praten wordt het tijd voor een nieuw topic.
Na wat overleg achter de schermen wil ik me wel aanbieden om een nieuwe openingspost te maken die hopelijk onze PS en ES verslaving recht aan doet.
Voor iedereen die in de openingspost terug wil komen, wil je een collectie foto (alleen PS en ES natuurlijk) en een leuke foto van jezelf en/of je paard willen sturen in PB?
Toevoeging: the more the merrier, hoeveel dekjes je hebt of sinds wanneer je mee praat maakt niet uit, zo lang je het maar gezellig vind om samen deel 3 vol te gaan praten

Oef dat moet ik morgen doen, maar ik hoop dat het topic dan niet al dicht is :')
Zit nu op het werk namelijk en heb hier geen foto van mij en Rolex XD

Vorig jaar had ik een mod een berichtje gedaan en toen was het niet zo erg als we over de 500 pagina’s gingen dus eventueel zou dat nu ook kunnen natuurlijk

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-21 22:12

Marieke1495 schreef:
Is het misschien ook een idee om bij de ES en PS dekjes in de openingspost de combinaties met andere merken qua kleding en beschermers neer te zetten?
Een overzichtelijke lijst lijkt mij wel handig. :)

Voor mij hoeft dit niet perse in de opening, maar misschien als eerste reactie in het topic wel? Ik vind persoonlijk dat we het in de opening bij es en ps moeten houden maar geen idee wat andere ervan vinden?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:13

KB12 schreef:
Geen foto op het moment, maar dit is momenteel mijn collectie. Hoewel mijn voorkeur eerst naar ps uitging merk ik dat ik toch steeds meer van es ga kopen.

Ps Moss
Ps Emerald
Ps wine
Ps sand ruffle
Ps light blue
Ps lemon ruffle

Es black gold
Es emerald
Es steel blue
Es deep olivine
Es champagne
Es royal classic
Es crystal grey
Es ice blue
Es bronze gold
Es mahogany
Es monaco blue

Dat herken ik wel een beetje. Ik heb van beide merken 3 dekken, en een 4e van psos op het oog, maar ik vind de meeste nieuwe kleuren van psos gewoon net niet helemaal geweldig, plus dat ik de prijs van bv de kerstcollectie schandalig hoog vind :=

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-21 22:16

Roulette misschien kan je een mod een berichtje doen en vragen of het ok is als de opening rond oud en nieuw komt? Want nu is het kerst en begrijpelijk als niemand tijd heeft voor een collectiefoto. Ik ben er wel even mee bezig dus ik heb er tijdens kerst ook echt geen tijd voor, desnoods sla ik de opening over als ze er niet in mee willen gaan, maar meekletsen blijf ik wel doen haha

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:24

Zal ik doen, nieuwe topic hoeft er ook niet morgen al te zijn. Wil wel graag ergens volgende week online kunnen zetten, maar dat geeft iedereen na kerst nog een paar dagen om een leuke foto te maken.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:28

In elk geval geen quotelijstje, dat is zo irritant in een topic! Idd als iedereen de naam bij de foto vermeld kun je heel makkelijk wat opzoeken :j Ik vond die collectielijsten wel gaaf trouwens :j
Super dat je dat wil doen Roulette!! :j Is er een bepaald aantal foto's ongeveer nodig?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:07

Oh ik moet even mijn dekjes allen op de foto zetten van ES en PS. Januari vorig jaar had ik er 0 en denk nu 35 :') waarschijnlijk makkelijker om te zeggen welke ik nu niet heb op het moment dan wel := maar zal even alles op de foto zetten in komende week ofzo.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:14

Ik heb denk ik 30 december pas tijd om alles op de foto te zetten. Redden we dat? :+