Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kidde schreef:Getup schreef:net 2 voor de volle prijs besteld
Hij is er volgens mij alleen nog in maat cob. Ik wilde de champagne bestellen, maar die was er ook niet in full helaas
Lys_PPA schreef:Het brein van een shopaholic begint toch te malen...
"Moet ik niet toch ook nog de golden brass hebben, die is er wel in full". Mn vriend ziet toch niet of dat ik er een meer of minder heb (niet dat ie zich er echt druk om kan maken, maar ik voel me dan toch nog weer beetje bezwaard zoveel pakketjes heb ik recentelijk ontvangen).
"Oh wacht, verzenden is pas gratis vanaf 75 euro, oftewel dan komen er nog verzendkosten bij, nahh dan laat maar". Ik moet het mezelf toch een beetje uit mn hoofd praten
Lotte_Wessel schreef:Lys_PPA schreef:Het brein van een shopaholic begint toch te malen...
"Moet ik niet toch ook nog de golden brass hebben, die is er wel in full". Mn vriend ziet toch niet of dat ik er een meer of minder heb (niet dat ie zich er echt druk om kan maken, maar ik voel me dan toch nog weer beetje bezwaard zoveel pakketjes heb ik recentelijk ontvangen).
"Oh wacht, verzenden is pas gratis vanaf 75 euro, oftewel dan komen er nog verzendkosten bij, nahh dan laat maar". Ik moet het mezelf toch een beetje uit mn hoofd praten
Zie en ik denk dan dat dit betekend dat ik er nog een 2e dekje ofzo bij kan doen want dan heb ik gratis verzenden en zo bespaar ik nog keer op een dekje!absoluut een shopaholic met fear of losing out conditie!
Lotte_Wessel schreef:Zie en ik denk dan dat dit betekend dat ik er nog een 2e dekje ofzo bij kan doen want dan heb ik gratis verzenden en zo bespaar ik nog keer op een dekje!absoluut een shopaholic met fear of losing out conditie!
Robijntjah schreef:SSSSSSST
Ik heb ook nog een paard van 1.60 dus daar kan ie dan niet op...