Ik heb vandaag een regenjasje voor mijn Barefoot Lazy mountain gemaakt. Alleen net iets te krap

Vond het idee wel goed

Maar het was (op de maat na) wel zo geworden als ik wou, een tasje waar hij inpast en dan kan dan over de knop heen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Je paardje mist de trapeziumspier Runa - dat geeft een probleem rond dat gebied. De schoft-uitsparing heeft daar moeite mee. Je zou een pad moeten vinden die van voren wat dikker is en vrij zacht gevuld, zodat het zadel wel omhoog blijft (en niet in die kuil zakt) maar de spieren toch de kans hebben terug te komen.
draaakje schreef:Ik heb vandaag een regenjasje voor mijn Barefoot Lazy mountain gemaakt. Alleen net iets te krapDus ga morgen even nieuwe waterdichte stof kopen.
Vond het idee wel goedHeb voor het eerst de naaimachine van mijn zusje gebruikt en dat ging heel handig. (nu dus nog even leren goed uitmeten)
Maar het was (op de maat na) wel zo geworden als ik wou, een tasje waar hij inpast en dan kan dan over de knop heen.
Runa schreef:@ Kwetal
Bedankt voor de tip
En mocht er niks passen onder de Barefoot, dan ga ik gewoon kijken naar een ander merk zadel. Maar ik zal eerst eens kijken naar rittmann pad.
Citaat:@pmarena
Dat scheelt weer
Maar waar zou er ruzie over gemaakt worden dan? (Moet ik iets over die pad weten?)
Sheran schreef:Bedankt voor de tips over mijn zit. Ik ga vandaag naar de beugelophanging kijken, of hij echt maximaal naar achteren ligt. Zou het verplaatsen van de wrongen nog kunnen helpen? In gewone zadels heb ik dit dus echt nooit gehad, daar zat ik altijd netjes middenin
Mooi tasje is er gefabriceerd hierboven! Klink erg handig zo met een regenhoesje.
Helene83 schreef:Sheran schreef:Bedankt voor de tips over mijn zit. Ik ga vandaag naar de beugelophanging kijken, of hij echt maximaal naar achteren ligt. Zou het verplaatsen van de wrongen nog kunnen helpen? In gewone zadels heb ik dit dus echt nooit gehad, daar zat ik altijd netjes middenin
Mooi tasje is er gefabriceerd hierboven! Klink erg handig zo met een regenhoesje.
Dus inderdaad denk ik dat het verplaatsen van de wrongen wel helpt.. of zonder eens een keer proberen?
hobbelheks schreef:wauw heeft iemand hier ervaring met de sensationzadels?
vind ze erg mooi ( zag er 1 op de boktmarkt) http://www.bokt.nl/markt/ad/406748/sens ... loos-bruin